پاورپوینت معرفي روشهاي تأمين مالي ساختاريافته

پاورپوینت معرفي روشهاي تأمين مالي ساختاريافته

پاورپوینت-معرفي-روشهاي-تأمين-مالي-ساختاريافته

دانلود پاورپوینت معرفي روشهاي تأمين مالي ساختاريافته،
با فرمت ppt و در 30 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
جامعه‌ي ايراني در افق سند چشم‌انداز
توسعه‌يافته، متناسب با مقتضيات فرهنگي، جغرافيايي و تاريخي خود، متکي بر اصول اخلاقي و ارزش‌هاي اسلامي، ملي و انقلابي، با تاکيد بر مردم‌سالاري ديني، عدالت اجتماعي، آزادي‌هاي مشروع، حفظ کرامت و حقوق انسان‌ها و بهره‌مندي از امنيت اجتماعي و قضايي.
برخوردار از دانش پيشرفته، توانا در توليد علم و فناوري، متکي بر سهم برتر منابع انساني و سرمايه‌ي اجتماعي در توليد ملي.
امن، مستقل و مقتدر با سامان دفاعي مبتني بر بازدارندگي همه‌جانبه و پيوستگي مردم و حکومت.
برخوردار از سلامت، رفاه، امنيت غذايي، تأمين اجتماعي، فرصت‌هاي برابر، توزيع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده، به دور از فقر، تبعيض و بهره‌مند از محيط زيست مطلوب.
فعال، مسئوليت پذير، ايثارگر، مومن ، رضايت‌مند، برخوردار از وجدان کاري، انضباط، روحيه‌ي تعاون و سازگاري اجتماعي، متعهد به انقلاب و نظام اسلامي و شکوفايي ايران و مفتخر به ايراني بودن.
دست‌يافته به جايگاه اول اقتصادي، علمي و فناوري در سطح منطقه‌ي آسياي جنوب غربي (شامل آسياي ميانه، قفقاز، خاورميانه و کشورهاي همسايه) با تاکيد بر جنبش نرم افزاري و توليد علم، رشد پرشتاب و مستمر اقتصادي، ارتقاء نسبي سطح درآمد سرانه و رسيدن به اشتغال کامل.
الهام بخش، فعال و موثر در جهان اسلام با تحکيم الگوي مردم سالاري ديني، توسعه‌ي کارآمد، جامعه‌ي اخلاقي، نوانديشي و پويايي فکري و اجتماعي، تاثيرگذار بر همگرايي اسلامي و منطقه‌اي بر اساس تعاليم اسلامي و انديشه‌هاي امام خميني (ره).
داراي تعامل سازنده و موثر با جهان بر اساس اصول عزت، حکمت و مصلحت.
دانلود فایل


پاورپوینت معرفي روشهاي تأمين مالي ساختاريافته

معرفي روشهاي تأمين مالي ساختاريافته, دانلود پاورپوینت معرفي روشهاي تأمين مالي ساختاريافته, پاورپوینت در مورد معرفي روشهاي تأمين مالي ساختاريافته, تحقیق معرفي روشهاي تأمين مالي ساختاريافتهپاورپوینت درباره معرفي روشهاي تأمين مالي ساختاريافته, پاورپوینت,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید