پاورپوینت طرحهای مزایای بازنشستگی

پاورپوینت طرحهای مزایای بازنشستگی

پاورپوینت-طرحهای-مزایای-بازنشستگی

دانلود پاورپوینت طرحهای مزایای بازنشستگی،
با فرمت ppt و در 48 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
دامنه کاربرد
کلیه صندوقهای متولی اجرای طرحهای مزایای بازنشستگی ازجمله سازمان تامین اجتماعی و ... مشمول این استاندارد هستند.
این استاندارد با حسابداری طرحهای مزایای بازنشستگی برای تمام اعضا به عنوان یک گروه سروکار دارد و به گزارش درباره مزایای بازنشستگی هر یک از اعضا نمی پردازد.
این استاندارد در مورد طرحهای دیگری از قبیل بیمه بیکاری و خدمات درمانی که توسط برخی سازمانها و صندوقها در کنار طرحهای مزایای بازنشستگی اداره می شود، کاربرد ندارد.
طرحهای مزایای بازنشستگی
برنامه هایی است که به موجب آن برای اعضا پس از خاتمه خدمت، مزایایی در قالب حقوق بازنشستگی یا مستمری فراهم می شود. به شرطی که بتوان این مزایا را قبل از خاتمه خدمت بر اساس شرایط مصوب یا رویه مورد عمل تعیین یا براورد کرد.
مزایای بازنشستگی
عبارت است از حقوق بازنشستگی و سایر مستمریهایی که به موجب مقررات طرح انتظار می رود با توجه به سنوات خدمت گذشته اعضا به آنان پرداخت شود.










دانلود فایل


پاورپوینت طرحهای مزایای بازنشستگی

طرحهای مزایای بازنشستگی, دانلود پاورپوینت طرحهای مزایای بازنشستگی, پاورپوینت در مورد طرحهای مزایای بازنشستگی, تحقیق طرحهای مزایای بازنشستگی, پاورپوینت درباره طرحهای مزایای بازنشستگی, پاورپوینت راجع به طرحهای مزایای بازنشستگی, پاورپوینت آماده طرحهای م,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید