پاورپوینت سرفصل دروس دوره دکتری رشته بوم شناسی آبزیان

پاورپوینت سرفصل دروس دوره دکتری رشته بوم شناسی آبزیان

پاورپوینت-سرفصل-دروس-دوره-دکتری-رشته-بوم-شناسی-آبزیان

دانلود پاورپوینت سرفصل دروس دوره دکتری رشته بوم شناسی آبزیان،
با فرمت ppt و در 117 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
We discussed in chapter 1 how a fundamental step in scientific inquiry is to ask, exactly, "What is the question?" Explicit formulation of the question is essential, because it determines what we do in the design of the study that is supposed to answer it.
ما در فصل یک بحث کردیم که مرحله اصلی علوم تجربی آن است که دریابند مفهوم واقعی یک پرسش چیست. فرموله کردن شفاف و آشکار یک سوال ضروری است . دلیل این امر آن است که با این کار آنچه را که ما در طرح مطالعه طراحی کرده و قرار است به پاسخ برسد را می توانیم اندازه بگیریم.
This might appear trivial, but much experience with student-designed studies shows that insufficient critical thought is given to (a) stating the question exactly and (b) designing the work explicitly to answer the question. Just what is it that we need to do in science? Offhand, one might think that we will want to compare a "treatment" with an untreated "control“ and that's all.
این امر ممکن است که بدیهی باشد. اما تجارب گذشته به همراه مطالعات دانشگاهی نشان می دهد که تفکرات انتقادی به دنبال الف) بیان دقیق سوال و ب) طراحی دقیق یک روش که به پاسخ سوال ختم شود. اما آنچه که ما نیاز داریم در یک علم انجام دهیم چیست؟ بدون مقدمه اولین چیز آن است که ما مقایسه کنیم یک آزمایش دارای تیمار را با یک طرح بدون تیمار یا کنترل.
It turns out that ensuring that the treatment and control differ in just the one aspect that tests the question, that the treatment is effective and unbiased, that the measurements we collect from treated and control units are precise and accurate, and that the results are widely applicable, as well as accessible to available methods and tests, is considerably more demanding
به نظر می رسد که با اطمینان باید گفت که تیمار و کنترل در یک آزمایش تنها از یک جهت در پاسخ آزمایش تفاوت ایجاد می نماید . و آن موثر بودن و فقدان خطای آن می باشد. اندازه گیری هایی که ما از از طرح های تحت کنترل و داری تیمار بدست می آوریم دقیق و دارای صحت بالا و نتایج بدست آمده نیز کاربردی تر و نیز برای روش ها و آزمایشات در دسترس مورد نیاز می باشند.
دانلود فایل


پاورپوینت سرفصل دروس دوره دکتری رشته بوم شناسی آبزیان

سرفصل دروس دوره دکتری رشته بوم شناسی آبزیان, دانلود پاورپوینت سرفصل دروس دوره دکتری رشته بوم شناسی آبزیان, پاورپوینت در مورد سرفصل دروس دوره دکتری رشته بوم شناسی آبزیان, تحقیق سرفصل دروس دوره دکتری رشته بوم شناسی آبزیانپاورپوینت درباره سرفصل دروس دور,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید