پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی

پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی

پاورپوینت-عناصر-و-جزئیات-ساختمانی

دانلود پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی،
با فرمت ppt و در 90 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
نماسازی با آجر سه سانتی متری
امروزه برای نماسازی آجری ، بیشتر از آجرهایی که دارای  3 سانتی متـر ضـخامت می باشد استفـاده می کـنند. در ین شیوه ، آجـرکاری با رعـایت حدود 5 سانتی متر فاصله از سفـت کاری اجرا می شود. بدیهی است  ضخامت آجر 3 سانتی که آجر پلاک نیز گفته می شود ، 2 سانتی متر و حـدود 3 سانتی متر نیـز برای ملات پشت آجر در نظر گرفته می شود. قابل ذکر است که این روش ، کاملاً غلط می باشد ، زیرا این شیوه اجـرای نماسازی آجـری ، هرگز پیوندی با سفت کاری نداشته و در اثر کـمترین تحـرک در مـقابل زلـزله ، خطـر جدا شدن آن از نما در پیش خـواهد بود.
پیوند آجر سه سانتی با سفت کاری
امروزه آجر فشاری با ضخامت 5 تا 7 سانتی متر ضخامت تهیه شده و برای سفت کاری به کار می رود. ضمنا در بسیاری موارد ، از آجر سفال برای دیوارهای خارجی سفت کاری نیز استفاده می شود. در این روش ، اتصال دادن « آجر 3 سانتی » با عرض 10 سانتی متر با سفت کاری ، باید تواماً با دیواره پشت نما بنایی شود. مسلماً در هر چند رج یکبار رج های آجر 3 سانتی به  راستای آجر فشاری یا آجر سفال رسیده که با کشیدن ملات ماسه و سیمان کاملاً نرم و خواباندن توری گالوانیزه در عرض دیوار از ناحیه جلوی نما تا پشت دیوار ، سفت کاری اتصال بین دیوار نمای 10 سانتی متری از آجر 3 سانتی با دیوار پشت نما به وجود خواهد آمد.
اتصال آجر3 سانتی و سفال مجوف توسط توری گالوانیزه
توجه : اگر برای نماسازی آجری
از آجرهای 3 سانتی متری سوراخ دار
استـفاده شود ، ملات مـاسه و سیمــان
بایددر سـوراخ های آجرنما رانده شود.
ایـــن اجـــــرا ، سبب دوبـل سازی در  
رج های نمــا خواهد شد.
دانلود فایل


پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی

عناصر و جزئیات ساختمانی, دانلود پاورپوینت عناصر و جزئیات ساختمانی, پاورپوینت در مورد عناصر و جزئیات ساختمانی, تحقیق عناصر و جزئیات ساختمانی, پاورپوینت درباره عناصر و جزئیات ساختمانی, پاورپوینت راجع به عناصر و جزئیات ساختمانی, پاورپوینت آماده عناصر و ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید