پاورپوینت بازار سرمایه و فرصت‌های تأمین مالی در شرایط رکودتورمی فعلی

پاورپوینت بازار سرمایه و فرصت‌های تأمین مالی در شرایط رکودتورمی فعلی

پاورپوینت-بازار-سرمایه-و-فرصت‌های-تأمین-مالی-در-شرایط-رکودتورمی-فعلی

دانلود پاورپوینت بازار سرمایه و فرصت‌های تأمین مالی در شرایط رکودتورمی فعلی،
با فرمت ppt و در 33 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
رسالت اقتصاد کلان
گرچه اقتصاددانان در بسیاری از موارد با یکدیگر اختلاف نظر دارند، ولی تقریباً تمام آنان متفق‌القول بر این باورند که رسالت اقتصاد کلان ایجاد تعادلی بین ثبات قیمت‌ها از یک سو و ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی از سوی دیگر است.
منحنی فیلیپس (Phillips Curve)
تا پیش از دهۀ 1970 میلادی، اقتصاددانان پیرو مکتب کینز (keynesians) با مطالعۀ داده‌های مربوط به تورم و بیکاری رابطۀ معکوسی را بین این دو تشخیص داده بودند.
رکود تورمی (Stagflation)
تورم (inflation) بی‌سابقۀ دهۀ 1970 ایالات‌متحده در کنار ارقام دو رقمی بیکاری حاصل از رکود اقتصادی (stagnation) آن دوران، پدیدۀ تازه‌ای را در ادبیات اقتصادی دنیا وارد کرد که بعدها رکودتورمی (stagflation) نامیده شد. این پدیده روایی منحنی فیلیپس را به‌طور گسترده‌ای زیر سؤال برد.
رکود تورمی، ایران
وضعیت کنونی اقتصاد ایران شکل تشدیدیافته‌ای از رکودتورمی دهۀ 1970 ایالات متحده است. نمودار زیر رابطۀ بین نرخ‌های بیکاری و تورم را بین سال‌های 1384 تا 1392 نشان می‌دهد.
آمار مخدوش؟!
به عقیدۀ کارشناسان، هر 1 درصد رشد تولید ناخالص داخلی در ایران،  تقریباً  به ایجاد 100 هزار شغل منجر می‌شود.
در سال 1391 رشد اقتصادی ایران 5/4-% بوده است، یعنی در این سال نه تنها شغل مضاعفی ایجاد نشده، بلکه چیزی در حدود 540 هزار فرصت شغلی از بین رفته است.
این در حالی است که نرخ بیکاری گزارش‌شده از سوی مرکز آمار ایران برای سال 1391 نسبت به سال قبل از آن 0/2% کاهش نشان می‌دهد.
دانلود فایل


پاورپوینت بازار سرمایه و فرصت‌های تأمین مالی در شرایط رکودتورمی فعلی

بازار سرمایه و فرصت‌های تأمین مالی در شرایط رکودتورمی فعلی, دانلود پاورپوینت بازار سرمایه و فرصت‌های تأمین مالی در شرایط رکودتورمی فعلی, پاورپوینت در مورد بازار سرمایه و فرصت‌های تأمین مالی در شرایط رکودتورمی فعلی, تحقیق بازار سرمایه و فرصت‌های تأمین,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید