پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)

پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)

پاورپوینت-بنچ-مارکینگ-(benchmarking)

دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)،
با فرمت ppt و در 43 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
Benchmarking چیست؟
مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking)
در لغت به معنای محک زنی و الگوبرداری است.
واژه Benchmark قبل از اینکه در ادبیات مدیریت مطرح شود در علوم مهندسی ساختمان بکار گرفته شده، به معنی شاخصی است که سایر نقاط و موقعیتها خود را با آن مقایسه کرده و تطبیق میدهند.
استفاه از روش الگو برداری (Benchmarking) بعنوان یک ابزار کیفیت در دنیای تجارت بوسیله شرکت زیراکس در اواخر دهه 1970 آغاز گردید.
تعاریف Benchmarking
تعاریف Benchmarking
تعريف، تشخيص‌ و تطابق‌ يافتن‌ با اقدامات‌ و فرايندهاي‌ سازمانهاي‌ برجسته‌ در سطح‌ دنيا، به‌منظور افزايش‌ عملکرد سازمان‌ خود.
مرکز بهره ‌وري‌ و کيفيت‌ آمريکا(APQC) 
پرش های ناگهانی یک سازمان برای بهترین بودن را فراهم می کند:
چرا باید بنچ مارک کنیم؟
چه زمانی بنچ مارک کنیم؟
انواع الگوبرداری
انواع الگوبرداری را می توان با توجه به 2 واژه زیر تقسیم بندی کرد:
مقایسه چه چیزی ؟
مقایسه با چه چیزی‌ ؟
مقایسه چه چیزی ؟
مقایسه براساس عملکرد
مقایسه براساس فرایندهای کاری
مقایسه راهبردی
مقایسه براساس عملکرد :
در این نوع از الگوبرداری ، سازمانها و صنایع معیارهای عملکرد را با هم مقایسه می‌کنند ؛ به عنوان مثال یک سازمان در زمینه معیارهای مالی و یا معیارهای عملیاتی خود را با سازمان پیشرو مقایسه می‌کند .
دانلود فایل


پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)

بنچ مارکینگ (Benchmarking), دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking), پاورپوینت در مورد بنچ مارکینگ (Benchmarking), تحقیق بنچ مارکینگ (Benchmarking), پاورپوینت درباره بنچ مارکینگ (Benchmarking), پاورپوینت راجع به بنچ مارکینگ (Benchmarking), پاورپو,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید