پاورپوینت تصميم گيري در مسائل مالي

پاورپوینت تصميم گيري در مسائل مالي

پاورپوینت-تصميم-گيري-در-مسائل-مالي

دانلود پاورپوینت تصميم گيري در مسائل مالي،
با فرمت ppt و در 76 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
اوراق مشتقه
- قرارداد فيوچرز(آتي)  Futures Contracts
قراردادي است که در آن دو طرف تعهد مي کنند که در يک تاريخ مشخص(تعيين شده طبق ضوابط بازار رسمي بورس) و با يک قيمت مشخص (تعيين شده طبق ضوابط بازار رسمي بورس) يک کالا با کيفيت مشخص(تعيين شده طبق ضوابط بازار رسمي بورس) را مبادله نمايند. در اين قرارداد دو طرف متعهد هستند که طبق ضوابط قرارداد عمل نمايند. خريدار معمولاً نگران است که قيمت کالا در آينده بالا رود و فروشنده نگران است که قيمت کالا ثابت يا پايين بيايد. اين قرارداد ها در بازارهاي رسمي يا بورس انجام مي گيرند و به نوعي نوسان هاي شديد قيمت كالا در آينده را كاهش مي دهند. در اين نوع قرارداد، پول كالاي مورد معامله تا زمان تحويل پرداخت نمي شود ولي هر دو طرف معامله جهت حسن انجام معامله هنگام عقد قرارداد وديعه اي به اتاق پاياپاي به عنوان وجه تضمين حسن انجام قرارداد مي سپارند . برخي از قراردادهاي آتي قابل معامله و واگذاري به ديگران در بورس (بازار دست دوم) هستند. لذا اين نوع قراردادها به عنوان ابزارهاي سفته بازي نيز مورد استفاده قرار مي گيرند.
2- قرارداد فوروارد Forward Contracts
قراردادي است که در آن دو طرف تعهد مي کنند که در يک تاريخ مشخص(توافقي است طبق ضوابط بازار غير رسمي بورس)  با يک قيمت مشخص (توافقي است طبق ضوابط بازار غير رسمي بورس) يک کالا با کيفيت مشخص( توافقي است طبق ضوابط بازار غيررسمي) را مبادله نمايند. در اين قرارداد دو طرف متعهد هستند که طبق ضوابط قرارداد عمل نمايند و خريدار معمولاً نگران است که قيمت کالا در آينده بالا رود و فروشنده نگران است که قيمت کالا ثابت مانده يا پايين بيايد. اين قرارداد ها در بازارهاي غيررسمي يا خارج از بورس صورت مي گيرند و معمولاً به علت اعتبار بالاي دو طرف معامله کل مبلغ در زمان تحويل کالا در سررسيد پرداخت مي شود.


دانلود فایل


پاورپوینت تصميم گيري در مسائل مالي

تصميم گيري در مسائل مالي, دانلود پاورپوینت تصميم گيري در مسائل مالي, پاورپوینت در مورد تصميم گيري در مسائل مالي, تحقیق تصميم گيري در مسائل مالي, پاورپوینت درباره تصميم گيري در مسائل مالي, پاورپوینت راجع به تصميم گيري در مسائل مالي, پاورپوینت آماده تص,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید