پاورپوینت مدل فرا نظری

پاورپوینت مدل فرا نظری

پاورپوینت-مدل-فرا-نظری

دانلود پاورپوینت مدل فرا نظری،
با فرمت ppt و در 101 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مراحل تغيير رفتار (Change Stages)
مرحله پيش انديشه(Precontemplation) : وقتی فرد فرد هيچ قصدي براي تغيير رفتار  خود در طي شش ماه آينده نداشته باشد، او در اين مرحله است.
انديشه(Contemplation) : فردی که قصد دارد که در طي شش ماه آينده، رفتار خود را  تغيير دهد و يا برای مدت 24 ساعت رفتار مورد نظر را در پيش گرفته است، در اين مرحله قرار دارد.
آمادگي(Preparation) : فردی که در اين مرحله است قصد دارد در طي يک ماه آينده رفتار خود را تغيير دهد و در جهت تغيير رفتار گام هايي نيز برداشته است.
عمل(Action) : فردی که رفتار خود را آشکار به صورت تغيير داده است ولی کمتر از شش ماه از اين تغيير گذشته است، در مرحله عمل است.
نگهداري(Maintenance) : وقتی بيش از شش ماه از تغيير رفتار آشکار فرد گذشته باشد، او در اين مرحله قرار دارد.

موازنه تصميم گيری (Decision Balance)
تصميم برای تغيير يک رفتار را می توان نتيجه غلبه منافع حاصل از رفتار جديد (Pros) بر نگرانی های حاصل از تغيير (Cons) است. در فردی که تغيير رفتار نمی دهد و در مرحله قبل از تغيير می ماند، نگرانی های تغيير بيشتر از فوايد حاصل از آن است يا فوايد تغيير نکردن در نظر او بيشتر از نگرانی های آن خواهد بود.
   اهميت هر آيتم با مقياس پنج قسمتی (اصلا مهم نيست، خيلی مهم نيست، تاحدودی مهم است، خيلی مهم است، بسيار مهم است) سنجيده می شود.
خودکارآمدی (Self- Efficacy)
مفهوم خودکارآمدی توسط باندورا مطرح شد که به معنای اطمينان فرد به خود برای انجام موفقيت آميز يک رفتار خاص است. خودکارآمدی با مشخص کردن اطمينان افراد برای اجتناب از رفتار يا موقعيت های مخاطره آميز بدون بازگشت به مرحله غيرسالم يا رفتار مخاطره آميز، مشخص می شود.
در مرحله پيش انديشه، وسوسه در بالاترين سطح خود و خودکارآمدی در سطح پايينی است.
فرايندهاي تغيير (Processes of Change)
فعاليت های آشکار و نهانی که افراد انجام می دهند تا در طی مراحل تغيير پيش بروند، فرايندهای تغيير نام دارند. اين فرايندها راهنماهای سودمندی برای طراحی مداخلات رفتاری در مخاطبان به شمار می روند.

مهمترين فرايندهای تغيير عبارتند از:


دانلود فایل


پاورپوینت مدل فرا نظری

مدل فرا نظری, دانلود پاورپوینت مدل فرا نظری, پاورپوینت در مورد مدل فرا نظری, تحقیق مدل فرا نظری, پاورپوینت درباره مدل فرا نظری, پاورپوینت راجع به مدل فرا نظری, پاورپوینت آماده مدل فرا نظری, تحقیق در مورد مدل فرا نظری, ppt , pdf , تحقیق با موضوع مدل ف,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید