پاورپوینت خلاصه کتاب تربيت بدني عمومي 1 تالیف دکتر ابوالفضل فراهانی

پاورپوینت خلاصه کتاب تربيت بدني عمومي 1 تالیف دکتر ابوالفضل فراهانی

پاورپوینت-خلاصه-کتاب-تربيت-بدني-عمومي-1-تالیف-دکتر-ابوالفضل-فراهانی

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تربيت بدني عمومي 1 تالیف دکتر ابوالفضل فراهانی،
با فرمت ppt و در 189 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تربيت بدني چيست؟
تربيت بدني فرايندي است آموزشي - تربيتي كه هدف آن بهبود بخشيدن به اجرا و رشد انسان از طريق فعاليتهاي جسماني است. تعريف فوق برداشتي است كلي از تعليم و تربيت كه نشان دهندة فرآيند مستمر يادگيري و تكامل كلي در طول زندگي است. تربيت بدني شامل كسب و پردازش مهارتهاي حركتي، توسعه و نگهداري آمادگي جسماني براي تندرستي و سلامتي، كسب دانش علمي دربارة فعاليتهاي جسماني و تمرين و توسعه تصور و ذهنيت مثبت از فعاليتهاي جسماني به عنوان وسيله‎اي براي بهبود اجرا و عملكرد انسان است.
تندرستي
نيل به تندرستي نيازمند كوشش همگاني است تا سلامت و بهداشت مناسب براي عموم افراد جامعه فراهم آيد. در اين راستا تربيت بدني و انجام حركات جسماني نقش حائز اهميتي دارد. با معرفي دانش ورزش به جامعه بشري آگاهي از خواص سلامت بخش فعاليت‎هاي جسماني رو به افزايش است. پيشگيري از بيماريهاي قلبي، فشار خون، ديابت، پوكي استخوان، چاقي، مشكلات روحي و كاهش احتمال و وقوع بيماريهاي قلبي از جمله مزيت‎هاي فعاليت‎هاي جسماني مداوم است.
يافته‎هاي علمي مؤيد نقش بارز و معني‎دار فعاليت‎هاي بدني در حفظ تندرستي است.
تفريحات سالم
تفريحات سالم از ديگر حوزه‎هاي وابسته به تربيت بدني و ورزش است. با تفريحات سالم افراد استفادة مفيد و سازنده از اوقات فراغت را ياد مي‎گيرند. اجراي فعاليتها  و برنامه‎هاي تفريحي و افراد شركت كننده در اين نوع از فعاليتها به طور چشمگيري افزايش يافته‎اند كه افزايش اوقات فراغت و بالا رفتن سطح درآمدها در اين شكوفايي دخيل بوده است.
دانلود فایل


پاورپوینت خلاصه کتاب تربيت بدني عمومي 1 تالیف دکتر ابوالفضل فراهانی

دانشگاه پیام نور , دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تربيت بدني عمومي 1 تالیف دکتر ابوالفضل فراهانی, پاورپوینت در مورد خلاصه کتاب تربيت بدني عمومي 1 تالیف دکتر ابوالفضل فراهانی, تحقیق خلاصه کتاب تربيت بدني عمومي 1 تالیف دکتر ابوالفضل فراهانی, پاورپوینت درب,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید