پاورپوینت لباسهاي حفاظت فردي

پاورپوینت لباسهاي حفاظت فردي

پاورپوینت-لباسهاي-حفاظت-فردي

دانلود پاورپوینت لباسهاي حفاظت فردي،
با فرمت ppt و در 146 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
پوست يكي از ارگانهاي بسيار مهم بدن است .
مواد شيميايي از راه پوست نيز وارد بدن مي شوند. در برخي موارد، جذب پوستي سهم بزرگي از كل مواجهه تماسي با تركيبات شيميايي آلي فرار را تشكيل مي دهد.
پوست سالم نخستين سد حفاظتي در مقابل عوامل زيان بار محيطي مي باشد.
پوست به عنوان ارگان هدف توسعه بيماريهايي نظير درماتيت نيز مي باشد.
بيماريهاي پوستي تقريبا 13% از بيماريهاي شغلي را تشكيل مي دهند.
سلسله مراتب كنترلي
كنترلهاي مهندسي
اجرايي يا اداري
روشهاي انجام ايمن كار
لباسهاي حفاظت فردي
(كاستن از ريسك مواجهه تماسي و ايجاد حداقل يك خط دفاعي)
لباس كار  
1-   لباس كار بايستي با توجه به خطراتي كه در حين كار براي فرد مربوطه پيش می آید انتخاب شده و به ترتيبي باشد كه از بروز خطرات تا حد ممكن جلوگيري نمايد .
2-   لباس كار بايد مناسب با بدن فرد استفاده كننده بوده و هيچ قسمت آن آزاد نباشد . كمر آن هميشه بسته و جيبهاي آن كوچك بوده و حتي الامكان تعداد جيبها كم باشد .
3-   كاركناني كه با ماشين كار مي كنند و يا در جوار ماشين آلات مشغول كار هستند بايد لباس كاري در برداشته باشند كه هيچ قسمت آن باز و يا پاره نباشد، بستن كراوات، آويزان نمودن زنجير ساعت و كليد و نظائر آنها روي لباس كار اكيداً ممنوع است .
5-   كاركناني كه در محيط آلوده به گرد و غبار قابل اشتعال و انفجار و يا مسموم كننده ، بكار اشتغال دارند نبايد لباس هاي جيب دار و يا لبه دار در بر داشته باشند چون ممكن است گرد و غبار مزبور در چين و لبه لباس باقي بماند .
6-   لباس و كلاه حفاظتي مخصوص كاركناني كه با مواد خورنده و يا مضر كارمي كنند بايد آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و يا موادي كه با آنها كار مي كنند باشد .
7-   برق كاران نبايد در موقع كار حلقه – انگشتر – دكمه يا نشان فلزي و امثال آن در بر داشته باشند .
8-    لباس آغشته به روغن و يا گريس بايد فوراً از تن خارج شود چون ممكن است ايجاد ناراحتي پوستي نمايد .
9-   لباس نسوز مخصوص حفاظت در مقابل حريق و يا انفجاري كه ممكن است ناگهان در حين انجام كار پديد آيد بايد لباس كاملي كه با دستكش و كفش از يك تكه و سرهم است ، ساخته شده باشد .
10-   وسايل حفاظتي كاركناني كه با مواد راديواكتيو كار مي كنند بايد طبق
نمونه هاي مخصوصي كه به تصويب واحد HSE رسيده است باشد .
دانلود فایل


پاورپوینت لباسهاي حفاظت فردي

لباسهاي حفاظت فردي, دانلود پاورپوینت لباسهاي حفاظت فردي, پاورپوینت در مورد لباسهاي حفاظت فردي, تحقیق لباسهاي حفاظت فردي, پاورپوینت درباره لباسهاي حفاظت فردي, پاورپوینت راجع به لباسهاي حفاظت فردي, پاورپوینت آماده لباسهاي حفاظت فردي, تحقیق در مورد لباس,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید