پاورپوینت سمیت لوازم آرایش و بهداشتی

پاورپوینت سمیت لوازم آرایش و بهداشتی

پاورپوینت-سمیت-لوازم-آرایش-و-بهداشتی

دانلود پاورپوینت سمیت لوازم آرایش و بهداشتی،
با فرمت ppt و در 27 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدّمه
ایران، سومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه است، بر اساس گزارشهای موجود، سالانه حدود یک میلیارد دلار فرآورده آرایشی و بهداشتی در کشور مصرف می شود که طبق آمار رسمی وزارت بهداشت حدود ۳۰ درصد آنها(و طبق بعضی آمارها تا ۵۰ درصد) تقلبی هستند.
بر اساس آمارهای موجود، در کشورهای در حال توسعه، ۸۰ درصد بانوان از لوازم آرایشی استفاده می کنند در حالی که این میزان در کشورهای توسعه یافته به دلیل آگاهی از زیان های این لوازم، بسیار پایین تر از این حد است. در حال حاضر، افراط در استفاده از لوازم آرایشی، سلامت جامعه، خصوصاً زنان و دختران را به خطر انداخته، هر روز نیز بدون توجه به تبعات سوء آن، بر میزان تقاضای این لوازم افزوده می شود. طبق گزارش انجمن متخصّصین پوست ایران، بیشترین علت مراجعه به متخصّصین پوست در سال های اخیر به عوارض ناشی از آرایش برمی گردد.
محصولات سفید کننده پوست
علت اصلی مشکلات و عوارض ناشی از مصرف محصولات سفید کننده پوست، وجود کلوبتازول است که در برخی کشورها، استفاده از آن ممنوع شده است.
از عوارض این ماده می توان به چاقی، کم کاری غده فوق کلیوی، تیرگی پوست در بلند مدت، پوکی استخوان اشاره کرد.
بنابراین اطلاع و آگاهی از ماهیت و عوارض جانبی استفاده از این محصولات، به ویژه کلوبتازول، یک نیاز ضروری و حیاتی است.
با توجه به ورود غیر قانونی محصولات آرایشی تقلبی به کشور، احتمال بروز این خطرات بسیار زیاد است.
دانلود فایل


پاورپوینت سمیت لوازم آرایش و بهداشتی

سمیت لوازم آرایش و بهداشتی, دانلود پاورپوینت سمیت لوازم آرایش و بهداشتی, پاورپوینت در مورد سمیت لوازم آرایش و بهداشتی, تحقیق سمیت لوازم آرایش و بهداشتی, پاورپوینت درباره سمیت لوازم آرایش و بهداشتی, پاورپوینت راجع به سمیت لوازم آرایش و بهداشتی, پاورپو,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید