پاورپوینت ریکاوری پس از مسابقات فوتبال

پاورپوینت ریکاوری پس از مسابقات فوتبال

پاورپوینت-ریکاوری-پس-از-مسابقات-فوتبال

دانلود پاورپوینت ریکاوری پس از مسابقات فوتبال،
با فرمت ppt و در 17 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
جايگزيني آب از دست رفته بدن: ـ ميزان تعريق در حين ورزش 2-1 ليتر در ساعت مي رسد. ـ توزين ورزشكاران قبل و پس از ورزش توصيه مي  شود. ـ به ازاي هر نيم كيلوگرم  كاهش وزن ، 3 ليوان (750ml) آب و مايعات مصرف شود. ـ نوشيدن آب و مايعات  حتي پس از رفع تشنگي تا رسيدن وزن ورزشكار به وزن قبل از ورزش ادامه پيدا كند.
ـ پس از ورزش ،حجم ادرار كاهش يافته و ادرار غليظ مي شود.نوشيدن آب و مايعات بايد تا رفع اين حالت  ادامه يابد. ـ نوشيدن آب و مايعات بلافاصله پس از پايان ورزش شروع شده و ورزشكاران به دفعات زياد و در حجم كم نوشيدني مصرف كنند. ـ مصرف آب ميوه و ميو هاي آبدار به تامين آب بدن كمك مي كنند.
ـ ابتدا آب و آب ميوه كافي مصرف  شود و سپس در صورت تمايل ورزشكاران مي توانند از چاي و قهوه استفاده كنند. ـ استفاده از محلول هاي قندي و يا قندي نمكي علاوه بر كمك به جايگزيني آب بدن به جايگزيني گليكوژن و الكتروليت ها نيز كمك ميكند.
دانلود فایل


پاورپوینت ریکاوری پس از مسابقات فوتبال

ریکاوری پس از مسابقات فوتبال, دانلود پاورپوینت ریکاوری پس از مسابقات فوتبال, پاورپوینت در مورد ریکاوری پس از مسابقات فوتبال, تحقیق ریکاوری پس از مسابقات فوتبالپاورپوینت درباره ریکاوری پس از مسابقات فوتبال, پاورپوینت راجع به ریکاوری پس از مسابقات فوتب,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید