پاورپوینت توسعه اقتصادی در مناطق زعفرانکاری

پاورپوینت توسعه اقتصادی در مناطق زعفرانکاری

پاورپوینت-توسعه-اقتصادی-در-مناطق-زعفرانکاری

دانلود پاورپوینت توسعه اقتصادی در مناطق زعفرانکاری ،
با فرمت ppt و در 25 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
هدف نهایی:
هدف نهایی این مقاله بازاریابی اجتماعی تاثیر‌گذاری بر عمل مخاطبین هدف می‌باشد.
تغییر رفتار داوطلبانه زمانی در مخاطبین هدف روی می دهد که مخاطبین باور داشته باشند مزایايی که آنها دریافت خواهند کرد بیشتر از هزینه‌ای است که متحمل خواهند شد.به همین منظور به این مهم می‌پردازیم که نخست بازاریابی چیست؟ و بعد مفاهیم بازاریابی را باز می‌کنیم.
بسیاری از کلمات و جملات در عین ساده بودن و ساده به نظر رسیدن بسیار پر محتوا هستند که کمتر به آن توجه می‌شود. مانند مدیریت ، مدیریت بازاریابی و بازاریابی علمی که از گذشته‌های دور سکاندار موفقیت توسعه اقتصادی کشورها و جوامعی بوده است که به محتوای آن توجه اساسی نموده‌اند و آن را سر لوحه فعالیت‌های خود در امر تولید و صادرات و توسعه اقتصادی قرار داده‌اند و با تکیه بر این علوم بر سایر مشکلات اقتصادی خود یک به یک فائق آمده‌اند .
اکنون باید ما نیز به این مقوله خوب بنگریم چرا که رفتار و تعاملات کنش‌گران بازار می‌تواند نقش بسیار تعیین کننده‌ای در شکل‌گیری زیر بناهای کلان اقتصادی  جامعه ایفا کند بطور کلی مفاهیم مرتبط با بازار با دقت و وسواس بسیار امروزه باید دنبال شود . با این هدف:
(1)نخست به تعریفی از بازاریابی می‌پردازیم تا به مفاهیم بازاریابی بیشتر پی‌ببریم.
بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن افراد و گروه‌ها، نیاز‌ها و خواسته‌های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید  و با‌ارزش  با دیگران تامین می‌کنند. بنابراین بازاریابی با تامین خواسته و نیازهای بشر آغاز می‌شود .اما یکی از جدیدترین فلسفه‌های بازاریابی مفهوم بازاریابی  اجتماعی است زیرا در سال‌های اخیر مفهوم بازاریابی و کاربرد فلسفه‌های آن در عصر حاضر مورد تردید قرار گرفته است.
دانلود فایل


پاورپوینت توسعه اقتصادی در مناطق زعفرانکاری

توسعه اقتصادی در مناطق زعفرانکاری , دانلود پاورپوینت توسعه اقتصادی در مناطق زعفرانکاری , پاورپوینت در مورد توسعه اقتصادی در مناطق زعفرانکاری , تحقیق توسعه اقتصادی در مناطق زعفرانکاری , پاورپوینت درباره توسعه اقتصادی در مناطق زعفرانکاری , پاورپوینت را,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید