پاورپوینت مدیریت بحرانهای زیست محیطی شرکت ملی پالایش و پخش

پاورپوینت مدیریت بحرانهای زیست محیطی شرکت ملی پالایش و پخش

پاورپوینت-مدیریت-بحرانهای-زیست-محیطی-شرکت-ملی-پالایش-و-پخش

دانلود پاورپوینت مدیریت بحرانهای زیست محیطی شرکت ملی پالایش و پخش،
با فرمت ppt و در 168 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
آلودگی
آلودگي عبارت است از پخش يا آميختن مواد خارجي به آب، هوا، یا خاك به ميزاني كه كيفيت فيزيكي، شيميايي يا بيولوژيك آن را به گونه­اي تغيير دهد كه برای انسان، ساير موجودات و آثار و ابنيه مضر باشد. طبق اين تعريف، آلودگي لزوماً شامل خسارات فيزيكي نمي­باشد. ايجاد وقفه در فعاليتهاي انساني، به­خودی­خود، آلودگي است.
آلودگي­هاي محيط زيست عبارتند از: آلودگي هوا - آلودگي آب
آلودگی منابع آب به مواد نفتي
بسیاری از ترکیبات آلی که از صنایع نفت و پتروشیمی و صنایع پایین دستی آنها به منابع محیط زیست وارد می شوند، مقاوم به تجزیه بیولوژیک بوده و دارای پتانسیل سميت برای انسان می باشند. تصفیه این ترکیبات در فرایندهای تصفیه بیولوژیک معمولاً با مشکل مواجه است و اصطلاحاً به آنها ترکیبات مقاوم به تجزیه (Refractory) می گویند. نفت خام مخلوط پيچیده اي از هيدروكربن ها و تركيبات وابسته است. هيدروكربن هاي تشكيل دهنده آن داراي يك رنج گسترده اي از نقطه نظر اندازه مولكولي است كه اين رنج شامل متان تا آروماتيك هاي چند هسته اي و آسفالتن ها مي باشد. نفت خام شامل 84 تا 87 درصدکربن ، 11 تا 14 درصد هيدروژن، 0 تا 5 درصد گوگرد، 0 تا 1 درصد نيتروژن و 0 تا 1 درصد اكسيژن می باشد.
آلودگي خاك - آلودگي صوتي - آلودگي حرارتي - آلودگي نفتي
آلودگي راديواكتيو

دانلود فایل


پاورپوینت مدیریت بحرانهای زیست محیطی شرکت ملی پالایش و پخش

مدیریت بحرانهای زیست محیطی شرکت ملی پالایش و پخش, دانلود پاورپوینت مدیریت بحرانهای زیست محیطی شرکت ملی پالایش و پخش, پاورپوینت در مورد مدیریت بحرانهای زیست محیطی شرکت ملی پالایش و پخش, تحقیق مدیریت بحرانهای زیست محیطی شرکت ملی پالایش و پخشپاورپوینت د,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید