پاورپوینت راهنمای عملی مراجعین معتاد

پاورپوینت راهنمای عملی مراجعین معتاد

پاورپوینت-راهنمای-عملی-مراجعین-معتاد

دانلود پاورپوینت راهنمای عملی مراجعین معتاد،
با فرمت ppt و در 28 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
از دیدگاه تخصصی، وابستگی به مواد یا الکل، نوعی وابستگی به مواد تغییر دهنده ی خلق است که موجب نشئگی، مسمومیت و یا از دست رفتن هوشیاری و ضعف می گردد. در چنین موقعیتهایی افرادی که مواد مخدر یا الکل مصرف می کنند، نمی توانند مواد را متوقف کرده و استفاده از آن را قطع کنند. اگر چه آنها می دانند که باید مصرف مواد را قطع کنند اما به دلیل نتایج منفی بعد از قطع مواد، دوباره به استفاده از این مواد روی می آورند.
به مرور زمان سطحی از تحمل در معتادین ایجاد می شود که مصرف بیشتر را ایجاد می کند. هر قدر مصرف مواد طولانی- تر شود، مقدار مصرف افزایش یافته، سطح تحمل بالاتر رفته و ترک مواد با مشکلات بیشتری مواجه خواهد بود.
هدف از درمان های مرتبط با اعتیاد، ایجاد مشارکت           فعالانه ی فرد معتاد در برنامه ی بهبودی است. در خلال این دوره که روند تدریجی رسیدن به بهبودی مداوم است، تلاش می گردد که فرد هیچ ماده ی تغییر دهنده ی خلق را استفاده نکند. بنابراین فرد معتاد نه تنها نسبت به مسائل خود باید بینش و آگاهی پیدا کند، بلکه باید از استعمال مصرف مواد مخدر نیز کاملاً پرهیز نماید.
پس از اینکه مراجع با عوامل استرس زا وعوامل          تحریک زا ی مصرف مواد آشنا شد، از اوبخواهید مجدداً نامه ای از اثرات منفی مصرف مواد مخدر بنویسد و نتیجه گیری کند.
پس از نوشتن نامه از او بخواهید اثرات مثبت هشیاری بودن و عدم مصرف مواد را بررسی کند (ازلحاظ شخصی، خانوادگی، اجتماعی و شغلی). سپس نتیجه گیری کند.
دانلود فایل


پاورپوینت راهنمای عملی مراجعین معتاد

راهنمای عملی مراجعین معتاد, دانلود پاورپوینت راهنمای عملی مراجعین معتاد, پاورپوینت در مورد راهنمای عملی مراجعین معتاد, تحقیق راهنمای عملی مراجعین معتادپاورپوینت درباره راهنمای عملی مراجعین معتاد, پاورپوینت راجع به راهنمای عملی مراجعین معتاد, پاورپوین,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید