پاورپوینت همه‌گیرشناسی یا اپیدمیولوژی Epidemiology

پاورپوینت همه‌گیرشناسی یا اپیدمیولوژی Epidemiology

پاورپوینت-همه‌گیرشناسی-یا-اپیدمیولوژی-epidemiology

دانلود پاورپوینت همه‌گیرشناسی یا اپیدمیولوژی Epidemiology،
با فرمت ppt و در 256 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف اپیدمیولوژی
از نظر لغوی اپیدمیولوژی
Epi=Upon
Demos=People
Logus=study
مطالعه روی جمعیت(شناخت آنچه بر مردم می گذرد)
Epizootiolgoy&Epidemiology
Brucella ovis , Brucella abortus
 رودولف ویرشو  Rudolf Virchow (1902-1821)
بنیانگذار آسیب شناسی نوین اشاره نموده که بین پزشکی و دامپزشکی فاصله وجود ندارد و نباید باشد. اگرچه موضوع مطالعه متفاوت است اما تجربیات بدست آمده اساس هر دو است. بسیاری از بیماریها جنبه مشترک دارند و تفکیک پزشکی و دامپزشکی صحیح نیست. اصول و مبانی اپیدمیولوژی در دامپزشکی و پزشکی یکسان است و تنها تفاوت در مثالها است.
 اپیدمیولوژی علمی است که به مطالعه بیماریها و راههای مبارزه با آنها در جمعیت می پردازد.
اساس این علم بر این اصل استوار است که بیماریها بصورت تصادفی در جمعیت رخ نمی دهند و بایستی عوامل مختلفی کنار هم قرار گیرند تا بیماریها شکل بگیرند.
هدف اپیدمیولوژی شناخت این عوامل و استفاده از آن در جهت مبارزه با بیماریهاست.
تاریخچه اپیدمیولوژی
قدمت اپیدمیولوژی و استفاده از آن به اندازه علم پزشکی است و بسیاری از فعالیتهایی که در گذشته برای ارتقای سطح سلامت جوامع برداشته شده است بر پایه آن بوده است.
بشر از ابتدای خلقت با بیماریهای گوناگون روبه رو بوده است و از راههای مختلف برای مقابله با آنها استفاده کرده است، مسلما این راهها با فهم و دانش بشر در هر زمان همخوانی دارد و به موازات پیشرفت علم، کاملتر و کارآمدتر شده اند.
دانلود فایل


پاورپوینت همه‌گیرشناسی یا اپیدمیولوژی Epidemiology

همه‌گیرشناسی یا اپیدمیولوژی Epidemiology, دانلود پاورپوینت همه‌گیرشناسی یا اپیدمیولوژی Epidemiology, پاورپوینت در مورد همه‌گیرشناسی یا اپیدمیولوژی Epidemiology, تحقیق همه‌گیرشناسی یا اپیدمیولوژی Epidemiology, پاورپوینت درباره همه‌گیرشناسی یا اپیدمیول,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید