پاورپوینت نظارت و راهنمایی آموزشی (با رویکرد بالینی)

پاورپوینت نظارت و راهنمایی آموزشی (با رویکرد بالینی)

پاورپوینت-نظارت-و-راهنمایی-آموزشی-(با-رویکرد-بالینی)

دانلود پاورپوینت نظارت و راهنمایی آموزشی (با رویکرد بالینی)،
با فرمت ppt و در 45 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
معرفی دبیرخانه توسعه فرهنگ درس پژوهی و نظارت و راهنمایی آموزشی در در مدارس مستقر در استان قزوین
دبیرخانه ‌نظارت و راهنمایی آموزشی معلمان (نظارت بالینی) در مهرماه ۱۳۹۴ با مسئولیت جناب آقای ابراهیم آرزو رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان قزوین و تحت نظر دفتر آموزش متوسطه اول شروع به کار کرد. در سال تحصیلی 98-97 این دبیرخانه با دبیرخانه درس پژوهی ادغام گردیده و با نام جدید «دبیرخانه کشوری توسعه فرهنگ درس پژوهی و نظارت و راهنمایی آموزشی» به کار خود ادامه خواهد داد.
اهداف این دبیرخانه در بخش نظارت و راهنمایی آموزشی معلمان از قرار زیر است:
1- ایجاد درک روشنی از خصوصیات یک نظام با کیفیت نظارت و ارزشیابی بر عملکرد حرفه ای معلمان
2- احیای نقش نظارتی مدیران و معاونین آموزشی و سرگروه های درسی با رویکرد بالینی
3- کمک به معلم جهت بهبود فرآیند آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
4- کمک به معلم در ایجاد نگرش مثبت به رشد مداوم حرفه ای خود
5- تشخیص و حل مسائل در فرآیند یاددهی –یادگیری
6-ارتقای مهارتهای تدریس
اهمیت نظارت و راهنمایی آموزشی در سند تحول بنیادین
سند تحول بنیادین، راهکار 6-11:  «استقرار سازو کارهای ارتقای توانمندی معلمان برای مشارکت موثر آنان در برنامه ریزی درسی در سطح مدرسه، به ویژه سازکارو کارهایی که به تقویت هویت حرفه ای آنان می انجامد»
سند تحول بنیادین، راهکار 1-19 : " ایجاد ساز و کارهای قانونی و ساختار مناسب برای سنجش و ارزشیابی عملکرد تعلیم و تربیت رسمی عمومی"
سند تحول بنیادین، راهکار 11-4  :"ایجاد نظام ارزیابی صلاحیت معلمان شامل شایستگی های اخلاقی، انقلابی، حرفه ای و تخصصی و ارزشیابی متناسب با مبانی و اهداف سند تحول راهبردی «
سند تحول بنیادین، راهکار7-11 : " توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای به شکل فردی و گروهی میان معلمان و تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملی و ایجاد فرصت های بازآموزی مستمر علمی و تحقیقاتی و مطالعاتی و... "
نظريه هوارد گاردنر و ضرورت نظارت:
اگر انساني به طرز معجزه آسايي از سال 1900 به زمان ما پرتاب شود ، بسياري از فرآيند هاي كلاس درس امروزي ( شامل سخنراني ، تمرين ،تكليف و...) را درك خواهد كرد . در حالي كه وي به سختي مي تواند  با دنياي  خارج از مدرسه ارتباط برقرار كند!
دانلود فایل


پاورپوینت نظارت و راهنمایی آموزشی (با رویکرد بالینی)

نظارت و راهنمایی آموزشی (با رویکرد بالینی), دانلود پاورپوینت نظارت و راهنمایی آموزشی (با رویکرد بالینی), پاورپوینت در مورد نظارت و راهنمایی آموزشی (با رویکرد بالینی), تحقیق نظارت و راهنمایی آموزشی (با رویکرد بالینی), پاورپوینت درباره نظارت و راهنمایی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید