پاورپوینت برنامه مقدماتی آموزشی درمان وابستگی به دخانیات

پاورپوینت برنامه مقدماتی آموزشی درمان وابستگی به دخانیات

پاورپوینت-برنامه-مقدماتی-آموزشی-درمان-وابستگی-به-دخانیات

دانلود پاورپوینت برنامه مقدماتی آموزشی درمان وابستگی به دخانیات،
با فرمت ppt و در 26 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
۱- پدرم بدون هیج کمکی یک روز سیگار را کنار گذاشت. آیا واقعا این مشاوره ها و دارو ها موثر است؟
ترک سیگار کار مشکلی است و بهتر است از هر راهی که امکان موفقیت شما را افزایش می دهد استفاده کنید. اکثر افراد قبل از اینکه موفق به ترک کامل سیگار کنند، چندین بار اقدام به ترک قبلی داشته اند تا در نهایت موفق می شوند. نقش انگیزه شما در ترک بسیار مهم است. همینطور پژوهشها نشان داده است که امکان موفقیت در ترک سیگار با کمکهای درمانی ۲ تا ۵ برابر افزایش می یابد. استفاده کردن از درمانهای مشاوره ای و درمانهای دارویی هر دو به تنهایی موثر است. هر چند استفاده همزمان از درمانهای مشاوره ای و دارویی نشان داده شده که میزان تاثیر را بسیار بالا می برد.
۴- من باردار هستم ولی باز گاهی سیگار می کشم کمکی می توانید به من بکنید؟
حدود نیمی از خانمهای سیگاری متاسفانه در طول بارداری به مصرف سیگارشان ادامه می دهند، در حالیکه برای سلامت آینده فرزندشان خطرناک است. مصرف سیگار در دوران بارداری می تواند باعث سقط و کاهش وزن جنین، زایمان زودرس و حتی مرگ جنین شود. بارداری یکی از قوی ترین انگیزه ها برای ترک سیگار در خانمهاست. هرچند که درمانهای جایگزین نیکوتین از کشیدن سیگار بهتر است، ولی شواهدی هم وجود دارد که نیکوتین می تواند خصوصا در سه ماه سوم برای جنین اسیب زا باشد. بنابراین برای جنین امن تر است که بارداری عاری از تنباکو و عاری از نیکوتین باشد.
مسلما درمان جایگزین در مقایسه با کشیدن سیگار ضرر کمتری دارد و جنین را از خطرات صدها سم دیگر محافظت می کند، ولی از انجاییکه درمان جایگزین نیکوتین توسط پزشک نسخه می شود که ممکن است برای جنین مضر باشد، برای پزشک یک محضور اخلاقی ایجاد می کند. میزان مجاز و امنی برای نیکوتین در دوران بارداری وجود ندارد و تصمیم پزشک بر اساس منافع و مضار گرفته می شود.
توصیه شده است که درمانهای جایگزین نیکوتین برای خانمهایی که نمی توانند با درمانهای غیر دارویی ترک کنند تجویز شود ولی در این صورت حتما مقدار دقیق نیکوتین مصرفی مادر پایش شود.
دانلود فایل


پاورپوینت برنامه مقدماتی آموزشی درمان وابستگی به دخانیات

برنامه مقدماتی آموزشی درمان وابستگی به دخانیات, دانلود پاورپوینت برنامه مقدماتی آموزشی درمان وابستگی به دخانیات, پاورپوینت در مورد برنامه مقدماتی آموزشی درمان وابستگی به دخانیات, تحقیق برنامه مقدماتی آموزشی درمان وابستگی به دخانیاتپاورپوینت درباره بر,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید