پاورپوینت رویکردی بر نظام آموزش کارکنان

پاورپوینت رویکردی بر نظام آموزش کارکنان

پاورپوینت-رویکردی-بر-نظام-آموزش-کارکنان

دانلود پاورپوینت رویکردی بر نظام آموزش کارکنان،
با فرمت ppt و در 36 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
گروه توسعه آموزش و بهسازي منابع انساني
یکی از گروههای زیرمجموعه مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه می باشد كه سطح دانش و مهارتهاي شغلي مناسب براي انجام ماموريتها و دستيابي به اهداف دانشگاه را تعيين و با تبيين اصول ، برنامه ريزي، اجرا و ارزيابي، كارمندان را در ارتقا به سطح تعيين شده ياري مي نمايد و با کمیته برگزاری آزمون های استخدامی به منظور طراحی سوالات آزمون همكاري مي نمايد.
رئوس مسئوليتهاي گروه توسعه آموزش و بهسازي منابع انساني :
تبيين اصول کلی آموزش: شامل برنامه ریزی استراتژیک آموزش ونیاز سنجی آموزشی دانشگاه، مشاغل و شاغلین است.
برنامه ريزي : كه در راستاي دستيابي به اهداف استراتژيك دانشگاه صورت مي گيرد وشامل تهیه طرح درس و همکاری در طراحی محتوی سوالات آزمون استخدامی است.
اجرا : شامل شناسایی، ارزیابی و انتخاب اساتید و موسسات مجاز آموزشی و برگزاری برنامه های آموزشی و همکاری در برگزاری آزمونهای استخدامی است.
ارزيابي برنامه های آموزشی: شامل محاسبه بهره وری گروه آموزش و محاسبه اثر بخشی برنامه های آموزشی برگزار شده و صدور گواهینامه آموزشی و بررسی گواهینامه های آموزشی کارمندان جهت ارتقاء و انتصاب می باشد.
دانلود فایل


پاورپوینت رویکردی بر نظام آموزش کارکنان

رویکردی بر نظام آموزش کارکنان, دانلود پاورپوینت رویکردی بر نظام آموزش کارکنان, پاورپوینت در مورد رویکردی بر نظام آموزش کارکنان, تحقیق رویکردی بر نظام آموزش کارکنان, پاورپوینت درباره رویکردی بر نظام آموزش کارکنان, پاورپوینت راجع به رویکردی بر نظام آمو,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید