پاورپوینت جزوه کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی آشنائی با نرم افزار اقتصاد سنجی EViews

پاورپوینت جزوه کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی آشنائی با نرم افزار اقتصاد سنجی EViews

پاورپوینت-جزوه-کاربرد-کامپیوتر-در-اقتصاد-کشاورزی-آشنائی-با-نرم-افزار-اقتصاد-سنجی-eviews

دانلود پاورپوینت جزوه کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی آشنائی با نرم افزار اقتصاد سنجی EViews،
با فرمت ppt و در 75 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
اين نرم‌افزار، نرم‌افزاري قابل برنامه‌نويسي و داراي منوهايي براي انجام تحليل‌هاي آماري از پيش تعريف‌شده (نظير: تحليل مدل‌هاي رگرسيوني، تحليل روندها، تحليل مدل‌هاي ARCH و GARCH و ...) بوده و به گونه‌اي طراحي شده است كه مي‌تواند بدون هيچ واسطه‌اي ليست گسترده‌اي از فرمت داده‌ها (شامل: فرمت داده‌هاي Excel، ASCII، Text و غيره) را بنويسد يا بخواند.
مديريت داده‌ها :
ايجاد پرونده‌‌كاري
اوليـن گام در هنگام بكارگيري نرم‌افزار EViews، ايجاد يك پرونده‌‌كاري (مكاني است كه Object‌ها در آن نگهداري مي‌شوند) با پسوند ".wf1 *" و بارگذاري مجدد آن در استفاده‌هاي بعدي است. هر پرونده‌‌كاري، شامل دو Object پيش‌فرض است: "C" كه يك بردار از ضرايب است و "Resid" كه نشان‌دهنده باقيمانده‌هاي رگرسيوني مي‌باشد.
بدين‌منظور، از منوي File بر روي گزينه New  و سپس ""Workfile كليك كرده از پس از اختصاص يك نام به آن، دكمه OK را مي‌فشاريم.
درصورتي كه به Workfile نامي اختصاص داده نشود، به‌صورت پيش‌فرض نام “Un-titled“ درنظر گرفته مي‌شود كه در اينصورت، ديگر امكان ذخيره آن وجود نخواهد داشت.
پس از انتخاب گزينه Workfile از منويFile ، پنجرهWorkfile Range  (دوره تناوب) ظاهر مي‌شود كه در كادرWorkfile Frequency  ) ‌بايستي نوع داده‌ها را جهت تعيين دوره تناوب مشاهدات، مشخص نمود .
گزينه‌هاي موجود در اين كادر بترتيب عبارتند از:
Annual "سالانه“
Semi-annual "نيمسال“
Quarterly "فصلي“
Monthly "ماهانه“
Weekly and Daily "هفتگي و روزانه“
Undated "بدون تاريخ (مقطعي)“
در ادامه، پس از تعيين دوره تناوب داده‌ها، مي‌بايست دامنه آنها را در دو كادر روبروي هم با عنوان‌هاي " "Start date(زمان شروع) و "End date" (زمان پايان)، با دادن مشخصات اولين و آخرين داده تعيين نمود.
دانلود فایل


پاورپوینت جزوه کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی آشنائی با نرم افزار اقتصاد سنجی EViews

جزوه کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی آشنائی با نرم افزار اقتصاد سنجی EViews, دانلود پاورپوینت جزوه کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی آشنائی با نرم افزار اقتصاد سنجی EViews, پاورپوینت در مورد جزوه کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی آشنائی با نرم افزا,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید