پاورپوینت بررسي علت تخريب برقگيرها (400kv-230kv)

پاورپوینت بررسي علت تخريب برقگيرها (400kv-230kv)

پاورپوینت-بررسي-علت-تخريب-برقگيرها-(400kv-230kv)

دانلود پاورپوینت بررسي علت تخريب برقگيرها (400kv-230kv)،
با فرمت ppt و در 22 اسلاید قابل ویرایش.


فهرست مطالب:
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: بررسي انواع اضافه ولتاژها در سيستمهاي قدرت و علل پيدايش آنها
فصل سوم: بررسي علل ايجاد اختلال در برقگيرهاي اكسيد روي
فصل چهارم: شناسايي پديده فرورزونانس

بخشی از متن پاورپوینت:
فصل اول
كليات
در سيستمهاي قدرت و شبكه‌هاي انتقال و توزيع انرژي الكتريكي، تك‌تك تجهيزات نقش اساسي دارند و بروز هرگونه عيبي در آنها،ايجاد اختلال در شبكه، اتصال كوتاه و قطع برق را به همراه دارد.خاموشي و جايگزيني تجهيزات معيوب هزينه‌هاي هنگفتي را به شبكه تحميل مي‌نمايد. لذا بررسي و تحليل بروز عيب در تجهيزات از اهميت خاصي برخوردار مي‌باشد و در صورت شناخت اين عيوب و سعي در جلوگيري از بروز آنها از هدر رفتن سرمايه اقتصادي كشور جلوگيري به عمل مي‌آيد.
برقگيرها از جمله تجهيزاتي هستند كه جهت محدود كردن اضافه ولتاژهاي گذرا ( صاعقه و كليد‌زني) در شبكه‌هاي انتقال و توزيع به كار مي‌روند. برقگيرها ضمن اينكه حفاظت تجهيزات در مقابل اضافه ولتاژهاي گذرا را بر عهده دارند،بايد در مقابل اضافه ولتاژهاي موقتي از خود واكنشي نشان ندهند و همچنين با توجه به شرايط محيطي منطقه مورد بهره‌برداري،نظير رطوبت و آلودگي،عملكرد صحيح و قابل قبولي را ارائه دهند.
دانلود فایل


پاورپوینت بررسي علت تخريب برقگيرها (400kv-230kv)

بررسي علت تخريب برقگيرها (400kv,230kv), دانلود پاورپوینت بررسي علت تخريب برقگيرها (400kv,230kv), پاورپوینت در مورد بررسي علت تخريب برقگيرها (400kv,230kv), تحقیق بررسي علت تخريب برقگيرها (400kv,230kv), پاورپوینت درباره بررسي علت تخريب برقگيرها (400kv,,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید