پاورپوینت کلیات حرفه مددکاری اجتماعی

پاورپوینت کلیات حرفه مددکاری اجتماعی

پاورپوینت-کلیات-حرفه-مددکاری-اجتماعی

دانلود پاورپوینت کلیات حرفه مددکاری اجتماعی،
با فرمت ppt و در 30 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف مددکاری اجتماعی:
مددکاری اجتماعی خدمت حرفه ای است مبتنی براستعدادها،مهارتهاو دانش علمی خاص،به منظور فراهم آوردن شرایط مادی و معنوی برای افرادو اقشار نیازمند جامعه به گونه ای که در جهت شناخت و رفع مشکل خود بر انگیخته شوند.
تعریف مددکاری اجتماعی:
مددکاری اجتماعی یک خدمت حرفه ای است که بر دانش و مهارتهای خاصی قرار گرفته است. هدف از آن کمک به افراد ، گروه ها یا جامعه است تا بتوانند استقلال شخصی ، اجتماعی و رضایت خاطر فردی و اجتماعی را به دست آورند. (قندی 1380 ، ص 12)
مددکاری اجتماعی حرفه ای است مبتنی بر دانش ، اصول ، مهارت و روشها که هدف از آن کمک به افراد ، گروهها و جامعه است تا بتوانند با تکیه بر تواناییها و امکانات موجود ، برای حل مشکل و یا رفع نیاز خود اقدام کنند و به استقلال نسبی و رضایت خاطر فردی دست یابند. (موسوی چلک ،1383 ص 38).
اصول حرفه ای در مددکاری اجتماعی :
اصول شش+سه گانه مددکاری اجتماعی عبارتند از:
1- پذیرش: باید توجه داشته باشیم که مددجو یا مراجع ممکن است از هر گروه سنی ، جنسی، نژادی، طبقه ای ، منطقه ای،مذهبی ، ملیتی و... باشد ولی این مسئله نباید پذیرش وی را تحت تاثیر قرار داده و باعث شود تا مددکار با وی برخوردی متفاوت داشته باشد ( البته در اینجا باید بین احترام به عقاید و فرهنگ مددجو و اعمال تبعیض مددکار تفاوت قایل شد. )
2- فردیت : یعنی هیچ گاه نباید مددکار با دیدن مددجو و یا شنیدن مشکل وی فکر کند این مورد هم مثل یکی از موارد دیگر است و برای هر مددجو و موقعیت او یک نگاه فردی داشته باشد و بدنبال یک راه حل منحصر به فرد باشد.
دانلود فایل


پاورپوینت کلیات حرفه مددکاری اجتماعی

آینده دانشگاه در ایران, دانلود پاورپوینت آینده دانشگاه در ایران, پاورپوینت در مورد آینده دانشگاه در ایران, تحقیق آینده دانشگاه در ایرانپاورپوینت درباره آینده دانشگاه در ایران, پاورپوینت راجع به آینده دانشگاه در ایران, پاورپوینت آماده آینده دانشگاه در,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید