پاورپوینت EOC سطح بندی حوادث و بلایا- چارچوب پاسخ ملی (leveling& NRF)

پاورپوینت EOC سطح بندی حوادث و بلایا- چارچوب پاسخ ملی (leveling& NRF)

پاورپوینت-eoc-سطح-بندی-حوادث-و-بلایا-چارچوب-پاسخ-ملی-(leveling-nrf)

دانلود پاورپوینت EOC سطح بندی حوادث و بلایا- چارچوب پاسخ ملی (leveling& NRF)،
با فرمت ppt و در 25 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مرکز هدایت عملیات
وقتی حادثه ای اتفاق می افتد و موقعیت اضطراری ایجاد می کند که بر ظرفیت موجود تاثیر می گذارد، یک محل ایمن و مطمئن باید وجود داشته باشد که مدیران ارشد قادر باشند به نحو موثری فعالیت های پاسخ به موقعیت اضطراری را مدیریت کنند.
مرکز هدایت عملیات وظیفه هدایت، هماهنگی و کنترل عملیات های اضطراری را در حوادث و بلایا به عهده دارد.
مرکز هدایت عملیات مرکز هماهنگی و کنترل می باشد که به:
جمع آوری
مدیریت اطلاعات
و تصمیم گیری هم قبل، و هم در طی حوادث می پردازد.
هدف اصلی مرکز هدایت عملیات فراهم کردن جایگاهی مرکزی هم از نظر موقعیت مکانی ، ایمنی و تجهیزات، که در آن  مدیران ارشد بتوانند عملکرد خود برای را هماهنگی بین بخشی و سیاست گذاری در راستای مدیریت فعالیت های پاسخ  و بازیابی را تحقق بخشد.
بنابراین مراکز هدایت عملیات نه تنها در زمان حوادث و بلایا بلکه در وضعیت های طبیعی نیز نقش ها و فعالیت هایی به عهده دارند .
مرکز هدایت عملیات بر اساس چارچوب پاسخ ملی (NRF)ارتباط بین فرماندهی حادثه در محل و سطوح مختلف مدیریتی را  به منظور تامین اطلاعات قابل اعتماد و هماهنگی منابع در سطوح مختلف را فراهم می کند.
هدف مرکز هدایت عملیات
مدیریت اطلاعات
تخصیص منابع
هماهنگی

دانلود فایل


پاورپوینت EOC سطح بندی حوادث و بلایا- چارچوب پاسخ ملی (leveling& NRF)

EOC سطح بندی حوادث و بلایا, چارچوب پاسخ ملی (leveling& NRF), دانلود پاورپوینت EOC سطح بندی حوادث و بلایا, چارچوب پاسخ ملی (leveling& NRF), پاورپوینت در مورد EOC سطح بندی حوادث و بلایا, چارچوب پاسخ ملی (leveling& NRF), تحقیق EOC سطح بندی حوادث و بلایا,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید