پاورپوینت فرهنگ کار با تأکید بر فرهنگ کار سازمانی

پاورپوینت فرهنگ کار با تأکید بر فرهنگ کار سازمانی

پاورپوینت-فرهنگ-کار-با-تأکید-بر-فرهنگ-کار-سازمانی

دانلود پاورپوینت فرهنگ کار با تأکید بر فرهنگ کار سازمانی،
با فرمت ppt و در 41 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
فرهنگ کار به عنوان شیوه زندگی نقش بنیادی و زیربنایی در ارتقای سطح پویایی جوامع دارد.
تصمیم‌گیری براساس عقل و درایت در تمام مراحل زندگی فرهنگ ساخته یک گروه انسانی است. هر کجا که یک گروه دارای حد کافی از تجارب مشترک باشد فرهنگ شکل می‌گیرد.
کار، بعد اقتصادی آن است که به معنای فعالیت‌های فکری و یدی انسان است که موجب ایجاد ارزش افزوده در تولید کالا یا خدمت  مي شود .
 فرهنگ کار عبارت است از: مجموعه ارزش‌ها، باورها و دانش‌های مشترک و پذیرفته شده یک گروه کاری در انجام فعالیت‌های معطوف به تولید و یا ایجاد ارزش افزوده  مشاركت گردد.
مفهوم فرهنگ
روش یا چگونگی انجام و عینیت یافتن موضوعی مشخص است. چگونگی کنش یا رفتار در قلمرو مشخص ریشه در باورها، اعتقادات، دانش، معلومات و در مجموع پذیرفته شده‌های مشترک اعضای یک جامعه یا گروه دارد؛ فرهنگ مجموعه‌ای از باورها، اندیشه‌ها و تراوشات فکری بشر در طول تاریخ است که زمینه ساز و تداوم بخش رشد و تعالی انسان و شکل‌گیری هویتی خاص برای او بوده است.

دانلود فایل


پاورپوینت فرهنگ کار با تأکید بر فرهنگ کار سازمانی

فرهنگ کار با تأکید بر فرهنگ کار سازمانی, دانلود پاورپوینت فرهنگ کار با تأکید بر فرهنگ کار سازمانی, پاورپوینت در مورد فرهنگ کار با تأکید بر فرهنگ کار سازمانی, تحقیق فرهنگ کار با تأکید بر فرهنگ کار سازمانی, پاورپوینت درباره فرهنگ کار با تأکید بر فرهنگ ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید