پاورپوینت کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی تالیف سرمدی و حاتمی

پاورپوینت کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی تالیف سرمدی و حاتمی

پاورپوینت-کتاب-روابط-انسانی-در-سازمانهای-آموزشی-تالیف-سرمدی-و-حاتمی

دانلود پاورپوینت کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی تالیف سرمدی و حاتمی،
با فرمت ppt و در 251 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی
درس روابط انسانی در سازمانهای آموزشی یکی از دروس تخصصی رشته علوم تربیتی در گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی است.هدف این درس آشنایی مدیران و دست اندرکاران سازمان های آموزشی با چگونگی برقرار کردن ارتباط های انسانی در سازمانهای آموزشی است. پیش نیازهای این درس ، دروس مقدمات و اصول آموزشی است.
کتاب دارای 5 فصل است . فصل اول به بحث پیرامون تاریخچه پیدایش و تکامل روابط انسانی می پردازد. در فصل دوم ، ساختار روابط انسانی در مدیریت و نقش مدیریت در روابط انسانی مورد بحث قرار می گیرد.
فصل سوم اختصاص به ارتباطات ، اهمیت و ماهیت آن دارد. تئوریها و نظریه های مدیریت در فصل چهارم مطرح می شود.
و بالاخره در فصل پنجم نقش گروه در سازمان و جایگاه آن در روابط انسانی مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.
در پایان هر فصل تعدادی سؤال عینی چهار گزینه ای به عنوان آزمون تکوینی طرح شده است و نهایتا کتاب با بخش کتابنامه به پایان می رسد.
دانلود فایل


پاورپوینت کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی تالیف سرمدی و حاتمی

دانشگاه پیام نور کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی تالیف سرمدی و حاتمی, دانلود پاورپوینت کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی تالیف سرمدی و حاتمی, پاورپوینت در مورد کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی تالیف سرمدی و حاتمی, تحقیق کتاب روابط انسا,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید