پاورپوینت تولید سیمان دریایی

پاورپوینت تولید سیمان دریایی

پاورپوینت-تولید-سیمان-دریایی

دانلود پاورپوینت تولید سیمان دریایی،
با فرمت ppt و در 36 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
عمده سیمان تخصصی دریایی از راس‌الخیمه تامین می‌شود
تأمین سیمان تخصصی مورد نیاز زیرساخت‌های سکوهای نفتی و تأسیسات دریایی با استفاده از کشتی‌های فله‌بر هوشمند و انتقاد از تعلل سازمان بنادر در صدور مجوز پرچم برای مالکان ایرانی کشتی‌ها از مسائلی بود که در نمایشگاه صنایع دریایی مطرح شد.
به گزارش سیمان خبر، محمدحسین جهانیان امروز در حاشیه هجدهمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ساخت و سازهای عمرانی،‌ ساختمانی، مصارف عمرانی نفتی به خصوص شرکت‌های وابسته وزارت نفت و شرکت‌های تزریقات زیرآبی سیمان در حوزه تاسیسات دریایی، مصرف سیمان در ایران زیاد است.
وی ادامه داد: یک سری از سیمان‌ها در کشور تولید می‌شود و برخی از  انواع سیمان‌های تخصصی در خارج کشور نظیر کشورهای حاشیه خلیج فارس تولید شده که عمده سیمان تخصصی دریایی از راس‌الخیمه تامین می‌شود.
این فعال حوزه حمل و نقل دریایی کشور گفت: در این کشورها تولید سیمان تخصصی مخصوص استفاده در آبهای شور و برای به کارگیری در تاسیسات دریایی انجام می‌شود، ضمن آنکه به سیمان تولیدی ایران نیز نیاز دارند؛ در این زمینه در قبال صادرات سیمان به این کشورها سیمان تخصصی مخصوص زیرساخت تاسیسات دریایی وارد کشور می‌شود.
دانلود فایل


پاورپوینت تولید سیمان دریایی

تولید سیمان دریایی, دانلود پاورپوینت تولید سیمان دریایی, پاورپوینت در مورد تولید سیمان دریایی, تحقیق تولید سیمان دریایی, پاورپوینت درباره تولید سیمان دریایی, پاورپوینت راجع به تولید سیمان دریایی, پاورپوینت آماده تولید سیمان دریایی, تحقیق در مورد تولی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید