پاورپوینت شاخصهاي بهداشتي ذيج حياتي

پاورپوینت شاخصهاي بهداشتي ذيج حياتي

پاورپوینت-شاخصهاي-بهداشتي-ذيج-حياتي

دانلود پاورپوینت شاخصهاي بهداشتي ذيج حياتي،
با فرمت ppt و در 26 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقامات بهداشتی و پزشکی برای طرح ریزی، اجراو ارزشیابی برنامه های صحیح بهداشتی ناگزیرندکه اطلاعات واقعی و قابل اطمینانی در باره وضع بهداشت جامعه داشته باشند.
این اطلاعات همراه باآمارهای نیروی انسانی ، تسهیلات بهداشتی درمانی و کاربرد آنها کمک خواهند کرد تا برنامه های صحیح و مفید طرح ریزی و به مورد اجرا گزارده شود . اطلاعات لازم در باره وضع بهداشت جامعه باید حتی المقدور بهنگام و با هدفهای مقامات اجرائی بهداشتی توافق داشته باشد.      
از آنجا که وضعیت بهداشتی جامعه امری ذهنی بوده و تعریفی مطلق برای آن وجود ندارد ،وضع بهداشت خوب یا بد تنها براساس معرفی معیارهائی از جامعه قابل توجیه است .
بعبارت دیگر برای اندازه گیری وضع بهداشت جامعه و تبدیل آن به عدد و رقم ، مقایس یا معیار خاصی وجود ندارد وناگزیر باید از روشهای غیر مستقیم اندازه گیری استفاده نمود . این روشهای غیر مستقیم بر مینای آمارهای بهداشتی استوار می باشند .
البته وضع بهداشتی یک جامعه حالت سکون ندا ر د و با گذشت زمان با سرعت کم و یا زیاد تحول پیدامی کند . لذا نوع شاخص های بهداشتی که براساس اطلاعات آماری تهیه می شود نیز با تغییر وضع بهداشتی جامعه تغییر می نماید .
البته لازم به یادآوری است که هیچکدام از شاخصهای بهداشتی به تنهائی بطور کامل نمی توانند وضع بهداشتیجامعه را منعکس سازند و بهمین دلیل مجموعه ای از شاخص ها ، بکار گرفته می شوند .
دانلود فایل


پاورپوینت شاخصهاي بهداشتي ذيج حياتي

شاخصهاي بهداشتي ذيج حياتي, دانلود پاورپوینت شاخصهاي بهداشتي ذيج حياتي, پاورپوینت در مورد شاخصهاي بهداشتي ذيج حياتي, تحقیق شاخصهاي بهداشتي ذيج حياتي, پاورپوینت درباره شاخصهاي بهداشتي ذيج حياتي, پاورپوینت راجع به شاخصهاي بهداشتي ذيج حياتي, پاورپوینت آم,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید