پاورپوینت مخاطب شناسي رمان هاي عامه پسند عاشقانه ايراني

پاورپوینت مخاطب شناسي رمان هاي عامه پسند عاشقانه ايراني

پاورپوینت-مخاطب-شناسي-رمان-هاي-عامه-پسند-عاشقانه-ايراني

دانلود پاورپوینت مخاطب شناسي رمان هاي عامه پسند عاشقانه ايراني،
با فرمت ppt و در 30 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
طرح مسئله
مخاطبين رمان هاي عاشقانه روز به روز در حال افزايش هستند. به تناسب افزايش رمان هاي جدي و غير عامه پسند، نويسندگان بيشماري نيز به رمان هاي عاشقانه روي آورده اند. نگاهي به قفسه هاي مربوط به اين ژانر در کتاب فروشي ها و تيراژ اين کتاب ها شاهدي بر اين ادعا است:
بامداد خمار فتانه حاج سيد جوادي با 42 چاپ، شب سراب ناهيد پژواک با 20 چاپ، پنجره و اتوبوس فهيمه رحيمي به ترتيب  با 18و 13 چاپ، پريچهر مودب پور با 20 چاپ ...
رمان هاي عاشقانه خوانندگان خاص خود را دارند؛ مضمون اغلب اين رمان ها همانطور که از اسم آن برمي آيد مضاميني عاشقانه و خانوادگي است (مضاميني که عموما بر اساس يافته هاي روانشناختي زنانه هستند) بنابراين طبيعي به نظر مي رسد که طرفداران پروپاقرص اين رمان ها را زنان تشکيل دهند.
اين طيف از رمان بدون اينکه مورد تبليغ يا حمايت دولت يا ارگان خاصي قرار بگيرند، خود به خانه هاي مردم راه پيدا کرده اند و کمتر دچار افت و خيز در فرايند فروش هستند.
به طور کلي جامعه نگاه مطلوبي به اين طيف از رمان ندارد و آن را مورد استهزاء و شماتت قرار مي دهد. اولين کلمه اي که بعد از شنيدن اسم آثار عامه پسند به گوش مي رسد "مبتذل" است منتقدين آثار ادبي به اين کتاب ها به عنوان آثاري سطح پايين و سخيف نگاه مي کنند که توانايي بالا بردن درک مخاطب را ندارد و او را با مسئله روبرو نمي کند.

دانلود فایل


پاورپوینت مخاطب شناسي رمان هاي عامه پسند عاشقانه ايراني

مخاطب شناسي رمان هاي عامه پسند عاشقانه ايراني, دانلود پاورپوینت مخاطب شناسي رمان هاي عامه پسند عاشقانه ايراني, پاورپوینت در مورد مخاطب شناسي رمان هاي عامه پسند عاشقانه ايراني, تحقیق مخاطب شناسي رمان هاي عامه پسند عاشقانه ايرانيپاورپوینت درباره مخاطب ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید