پاورپوینت موجودی عجیب و غریب در تاریکی های اقیانوس

پاورپوینت موجودی عجیب و غریب در تاریکی های اقیانوس

پاورپوینت-موجودی-عجیب-و-غریب-در-تاریکی-های-اقیانوس

دانلود پاورپوینت موجودی عجیب و غریب در تاریکی های اقیانوس،
با فرمت ppt و در 17 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
موجودی عجیب وغریب در تاریکی های اقیانوس
در عمق 2.8 کیلومتری اقیانوس،‌ موجود بندبند تازه‌ای کشف شده که در هیچ یک از دسته بندی ‌های موجود برای جانوران جای نمی‌گیرد. این موجود تازه با همه موجوداتی که دیده‌اید یا توصیف شان را شنیده‌اید فرق دارد.
اعماق تیره و تاریک اقیانوس یکی از مرموزترین مکان‌ های زمین است. اعماق اقیانوس شرایط ویژه‌ای دارد که هر موجود زنده‌ای نمی‌تواند در آن دوام بیاورد. شاید به همین دلیل کشف یک موجود زنده تازه که محققین آن‌ را روح‌ مانند توصیف کرده‌اند، علاوه بر جذابیت‌های کشف یک گونه تازه از موجودات زنده، جذابیت اکتشافی جدید در دنیایی تیره و تار و مرموز را هم به همراه دارد.
محققین موفق شدند موجود بندپای روح‌ مانندی را در عمیق‌ترین دسترسی‌های اقیانوس بین اندونزی و فیلیپین کشف کنند. این موجود بندبند شبیه کرم یا شاید بهتر است بگویم هزارپا است. طول آن به بیش از 9.4 سانتیمتر می‌رسد که در نوع خودش خیلی هم بزرگ است. این موجود با استفاده از دو ردیف زایده‌ های پارومانند بسیار ظریف که دو طرف بدنش قرار گرفته ‌اند،‌ شنا می‌کند.
اما در آن شرایط خاص، این کرم بندبند چه ‌طور از محیط خود با خبر می ‌شود؟
مشاهدات محققین نشان می‌دهد که ده شاخک حساس که به سر آن چسبیده‌اند و شش جفت حفره که روی گردنش قرار گرفته‌اند، ‌به این موجود کمک می‌کنند در زیر آب بوها و مزه‌ها را احساس کند.
این کرم بندبند در ارتفاع 100 تا 200 متر از کف اقیانوس زندگی می کند،‌ لایه‌ای که به گفته دانشمندان هنوز ار نظر جانورشناسی و گیاه‌شناسی کشف ‌نشده باقی مانده است. تا جایی که دانشمندان معتقدند، اگر بتوانند به این عمق سفر کنند، ‌نیمی از جانورانی که خواهند دید، کاملا برای شان ناشناخته خواهند بود.
دلیل مهم ناشناخته ماندن این عمق، ابزارهای در دسترس محققان بوده که یا قادر به رفتن به اعماق زیاد نبوده‌اند.
عجیب‌ترین موجودات اقیانوس
دانشمندان گونه‌های جدیدی ازموجودات اعماق اقیانوسکشف کردند که تصور ما را نسبت به زندگی در اعماق اقیانوس اطلس تغییر داد. اغلب آن‌ها خیلی عجیب و غریب هستند،‌ نمی‌توان تشخیص داد که در چه جهتی حرکت می‌کنند یا این که دهانشان کجا است.
این موجودات در عمق 700 متر تا 3.6 کیلومتری اقیانوس و در طول رشته کوه‌های میانه اطلس زندگی می‌کنند. این کوه‌ها بلندترین رشته کوه زمین هستند که در شرق از وسط اقیانوس اطلس، بین اروپا و آفریقا، تا آمریکا در غرب کشیده شده است.
سه گونه از این مجموعه که مانندکرم‌های موج‌دار و رنگیبه نظر می‌رسند، نه چشم،‌ نه هیچ اندام حسی و نه مغز دارند، ‌اما سر و دم دارند و احتمال می رود که نوعی از موجودات بی‌مهره و مهره‌داران باشند.
دانلود فایل


پاورپوینت موجودی عجیب و غریب در تاریکی های اقیانوس

موجودی عجیب و غریب در تاریکی های اقیانوس, دانلود پاورپوینت موجودی عجیب و غریب در تاریکی های اقیانوس, پاورپوینت در مورد موجودی عجیب و غریب در تاریکی های اقیانوس, تحقیق موجودی عجیب و غریب در تاریکی های اقیانوس, پاورپوینت درباره موجودی عجیب و غریب در تا,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید