پاورپوینت چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم

پاورپوینت چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم

پاورپوینت-چطور-شخصیت-پردازی-خریداران-را-برای-کسب-و-کار-خود-انجام-دهیم

دانلود پاورپوینت چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم،
با فرمت ppt و در 25 اسلاید قابل ویرایش.


فهرست:
شخصیت پردازی برای خریدار چیست
پرسوناهای منفی کدامها هستند؟
چطور می توانید از شخصیت پردازی استفاده کنید
چطور می توانید پرسوناهای هدف را خلق کنید
چک لیست ها

بخشی از متن پاورپوینت:
شخصیت پردازی برای خریدار چیست؟
شخصیت پردازی خریداران نوعی طراحی عمومی، تخیلی و نمادین از مشتریان مطلوب شماست. این کار کمک می کند تا مشتریان فعلی (احتمالی) خود را بهتر درک کنید و کار خود را برای آماده سازی محتواهای متناسب با نیازهای خاص، رفتارها و دغدغه های گروههای متفاوت آنها ساده تر کنید.
قویترین ابزار برای طراحی پرسونای مشتریان، تحقیقات بازار است و به همان اندازه آگاهیهای که شما از بانک اطلاعات(نظر سنجیها و مصاحبه ها و....) و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خود بدست می آورید.
بسته به ابعاد کسب و کار، شما می توانید فقط یک پرسونای هدف یا دو و اگر کسب و کار بزرگتری داشته باشد حتی بین 10 تا 20 پرسونای هدف هم می توانید طراحی کنید. (توصیه: اگر در این کار تازه کار هستید با تعداد کم شروع کنید و بعد کار را توسعه دهید.)
پرسوناهای منفی کدامها هستند؟
همان طور که پرسونای خریدار نشان دهنده مشتریان مطلوب شماست، پرسوناهای منفی آنهایی هستند که نمی خواهید مشتری شما باشند.
به عنوان مثال، متخصصانی که آگاهی زیادی دارند مشتری مطلوب شما نیستند، یا دانشجویانی که فقط قصد تحقیق یا افزایش آگاهی خود را دارند و یا مشتریانی که جذب آنها پرهزینه است(فروش متوسطی دارند، احتمال ریزش بالایی دارند، یا تمایلی به خرید مجدد از شرکت شما ندارند)در زمره مشتریان منفی یا نامطلوب قرار می گیرند.
چطور می توانید از شخصیت پردازی استفاده کنید؟
در ساده ترین حالت شخصیت پردازی مخاطبان این امکان را به شما می دهد که فعالیتهای بازاریابی خود برای بخش های متنوع، شحصی سازی سازی و بسته به پرسونای هدف متناسب سازی کنید.
به عنوان مثال به جای یک ارسال یک ایمیل عمومی با هدف ایجاد سرنخ  برای همه مخاطبانبان اطلاعاتی خود، نی توایند پرسوناهای هدف را بخش بندی کنید و براساس اطلاعاتی که از هریک از پرسوناها دارید، پیام بازاریابی خود را شخصی سازی کنید.
همچنین اگر پرسوناهای منفی را هم مشخص کرده اید، می توایند از این مزیت استفاده کنید که مشخص شود با چه مخاطبانی نمی خواهید کار کنید و هزینه های تولید سرنخ و هزینه به ازای هر مشتری را کاهش و بهره وری فروش را افزایش دهید.
دانلود فایل


پاورپوینت چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم

چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم, دانلود پاورپوینت چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم, پاورپوینت در مورد چطور شخصیت پردازی خریداران را برای کسب و کار خود انجام دهیم, تحقیق چطور شخصیت پردازی خریداران,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید