پاورپوینت استراتژی توسعه منابع در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

پاورپوینت استراتژی توسعه منابع در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

پاورپوینت-استراتژی-توسعه-منابع-در-سازمان-میراث-فرهنگی-صنایع-دستی-و-گردشگری

دانلود پاورپوینت استراتژی توسعه منابع در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری،
با فرمت ppt و در 15 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
استراتژی های توسعه منابع گردشگری
اصل اساسی در توسعه منابع جهانگردی در این مناطق باید توسعه پایدار آنها در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت باشد . در این راستا ، باید اولویت به آن دسته از منابع داده شود که اکنون مورد استفاده هستند و طرح دقیقی نیز برای توسعه پایدار آن دسته از منابع جهانگردی ریخته شود که هنوز برای میان مدت و دراز مدت مورد استفاده قرار نگرفته اند . علاوه بر این باید تعدادی از منابع نیز جهت استفاده در آینده ( خارج از افق این طرح ) ذخیره شود .
بر اساس بررسی و بازنگری منابع جهانگردی منطقه ، در کوتاه مدت ( 2005 – 2001 ) اولویت باید به توسعه آن دسته از منابع جهانگردی داده شود که در حال حاضر جزئی از سیستم داخلی و بین المللی میباشند و نیز ظرفیت آن را دارند که در آینده بر اساس اصل پایداری بیشتر توسعه داده شوند . این منابع شامل موارد زیر می باشند .
نقش شهرهای اصلی به عنوان مراکز تجارت ، بازرگانی ، صنعت ، ادارات دولتی ، گردهمایی ، نمایشگاه ها و رویدادها .
بازارچه های مرزی در مناطق مورد نظر .
منابع جهانگردی زیارتی از قبیل زیارتگاه های مهم شیعیان در کشور.
مناطق مخصوص تعطیلات از قبیل تفرجگاه های تابستانی در سواحل دریای خزر و تفرجگاه های زمستانی و تابستانی در رشته کوه های البرز ، زاگرس و سبلان.
منابع دیدنی فرهنگی و طبیعی
هنر ، صنایع دستی و ادبیات شامل آثار فلاسفه و شاعران بزرگ ایرانی
حضور مهاجران بسیار از دیگر قسمتهای ایران در جمعیت شهرهای بزرگ مان  

دانلود فایل


پاورپوینت استراتژی توسعه منابع در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

استراتژی توسعه منابع در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری, دانلود پاورپوینت استراتژی توسعه منابع در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری, پاورپوینت در مورد استراتژی توسعه منابع در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری, تحقیق استراتژی تو,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید