پاورپوینت آشناسازي بازارکاراران با روشهاي اخذ آزمونهاي عملي

پاورپوینت آشناسازي بازارکاراران با روشهاي اخذ آزمونهاي عملي

پاورپوینت-آشناسازي-بازارکاراران-با-روشهاي-اخذ-آزمونهاي-عملي

دانلود پاورپوینت آشناسازي بازارکاراران با روشهاي اخذ آزمونهاي عملي،
با فرمت ppt و در 65 اسلاید قابل ویرایش.


فهرست:
مقدمه
آشنايی با واژه های موردنيازشغل آزمونگر
عناوين توانايی های استانداردشغل آزمونگر
اجرای آزمون های عملی پروژه محور
اجرای آزمون های عملی کتبی-عملی
اجرای آزمون های عملی نمونه کار
اجرای آزمون های عملی مبتنی برحل مساله(شناسايی)
اجرای آزمون های عملی آزمايشگاهی
اجرای آزمون های عملی عمليات ميدانی
ارزشيابی آزمون های عملی

بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
جزوه آموزش آزمونگران عملي :  براساس مفاداستاندارد مهارت شغل « آزمونگر» با کد 28/39-1که شروع اعتبارآن از1/4/1388میباشد.در راستاي سياست سازمان مبني بر اخذ آزمون هاي عمليتوسط متخصصان صنعت ، صنف و بطور آلي بازارکار برای آشناسازي آنان با روش هاي آزمون عملي تهيه گرديده است . هدف اصلي اين جزوه ايجادبينش ،نگرش ،افزايش مهارت و آزمونگراندراخذآزمون هاي عملي مي باشد . اين جزوه جهت آموزش هفت توانايی مندرج دراستانداردمذکورتهيه شده است.
هريك از مدرسين محتر م از ۴٠ ساعت آموزش (نظری و عملی )پيش بينیشده براساس طرح درسي که وجود دارد ٨ ساعت ر ا به صورت نظر ی تدريس خواهند نمود و ٣٢ ساعت ازآموزش رابه صورت کارگاه آموزشی وعملی مديريت خواهند نمود. به منظور وحدت رويه در تدريس اين جزوه، توصيه مي گردد کلیه مدرسين محترم دقيقاً موارد مطروحه درطرح درس را رعايت نمايند.
روش اجرای آموزش دوره به صورت کارگاه آموزشی می باشد.
اعضاء کلاس به چند گروه تقسيم می گردند و هر گروه مسئول انجام يک توانايی(اجرای آزمون های عملی به يکی ازروش های ذکرشده)می باشد.
برای اجرای هريک ازاين روش هابااستفاده ازمحتوای
جزوه،شرکت کنندگان می بايست برای کسب يادگيری درحدتسلط، يک پروژه طراحی کنند وبه عنوان کارعملی حين برگزاری دوره، هريک از روش های اجرای آزمون های عملی را با طرح مثالهای کاربردی در حرفه خويش در کلاس ارايه دهند.
دانلود فایل


پاورپوینت آشناسازي بازارکاراران با روشهاي اخذ آزمونهاي عملي

آشناسازي بازارکاراران با روشهاي اخذ آزمونهاي عملي, دانلود پاورپوینت آشناسازي بازارکاراران با روشهاي اخذ آزمونهاي عملي, پاورپوینت در مورد آشناسازي بازارکاراران با روشهاي اخذ آزمونهاي عملي, تحقیق آشناسازي بازارکاراران با روشهاي اخذ آزمونهاي عمليپاورپوی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید