پاورپوینت کارگاه رژيم درماني در بيماريهاي كليه

پاورپوینت کارگاه رژيم درماني در بيماريهاي كليه

پاورپوینت-کارگاه-رژيم-درماني-در-بيماريهاي-كليه

دانلود پاورپوینت کارگاه رژيم درماني در بيماريهاي كليه،
با فرمت ppt و در 92 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مراحل مختلف بيماري مزمن كليه
مرحله 1 بيماري مزمن کليوی
در افرادی که در مرحله 1 بيماري مزمن کليه هستند كليه ها آسيب ديده اند و نشانه هاي آسيب كليه ها از قبيل آلبومين اوري و غيره در اين بيماران وجود دارد امّا با اين وجود در اين افراد GFR طبيعي مي باشد و ميزان GFR در آنها حدود 90 ميلی ليتر در دقيقه بازاي هر 1.73 متر مربع از سطح بدن (90 ml/min/1.73m2) يا بيشتر می باشد.
در اين افراد عوامل ايجاد کننده بيماري مزمن کليه از قبيل ديابت، فشار خون بالا، سابقه ارثي بيماريهاي كليوي (از جمله كليه پلي سيستيك) و غيره که سبب افزايش آسيب نفرون های کليوی می شوند اگر تحت کنترل قرار نگيرند بعد از مدتی آسیب وارده بیشتر شده و اين افراد وارد مراحل بعدي نارسايي مزمن كليه می شوند.
- مرحله 2 بيماري مزمن کليه
در اين مرحله آسيب نفرونهای موجود در کليه ها بيشتر از مرحله قبل می باشد و ميزان GFR بطور خفيف كاهش يافته است. در اين مرحله ميزان GFR به حدود 60-89  ميلي ليتر در دقيقه بازاي هر 1.73 متر مربع از سطح بدن يا بعبارت ديگر به حدود 50-74% مقدار طبيعی آن رسيده است. در مرحله 1و 2 نارسايی مزمن کليوی هنوز بيماری فاقد علامت است و در اين حالت BUN و کراتينين سرم ممکن است در حد طبيعی (يا اندکی افزايش يافته در رنج طبیعی) باشد.

دانلود فایل


پاورپوینت کارگاه رژيم درماني در بيماريهاي كليه

کارگاه رژيم درماني در بيماريهاي كليه, دانلود پاورپوینت کارگاه رژيم درماني در بيماريهاي كليه, پاورپوینت در مورد کارگاه رژيم درماني در بيماريهاي كليه, تحقیق کارگاه رژيم درماني در بيماريهاي كليهپاورپوینت درباره کارگاه رژيم درماني در بيماريهاي كليه, پاور,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید