پاورپوینت راهنمای تهیه اسلایدهای گزارش پژوهش (پایان نامه)

پاورپوینت راهنمای تهیه اسلایدهای گزارش پژوهش (پایان نامه)

پاورپوینت-راهنمای-تهیه-اسلایدهای-گزارش-پژوهش-(پایان-نامه)

دانلود پاورپوینت راهنمای تهیه اسلایدهای گزارش پژوهش (پایان نامه)،
با فرمت ppt و در 20 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
نکات مهم
اسلایدهای خود را طبق این فرمت تهیه نمایند.
تعداد اسلایدها بین 25 تا 30 اسلاید تعیین شده است.
نوع قلم فارسی: از قلم «B Titr » برای عناوین و از قلم «B Nazanin » برای متن و متن داخل جداول استفاده نمایید.
سایز قلم: عناوین: 20، متن: 20 تا 22
نوع قلم انگلیسی: از قلم Times New Roman با سایز 16 استفاده نمایید. رنگ قلم مشکی و زمینه اسلایدهای پاورپوینت مطابق با فرمت این اسلاید و خوانا تنظیم گردد.
فاصله خطوط: هر چه مقدار متن داخل اسلاید زیاد شود خوانایی آن کم می‌شود. فاصله خطوط ترجیحاً 1 و نهایتاً 1.25 بوده و حداکثر خطوط داخل یک اسلاید 8 تا 10 خط باشد.
در تنظیم اسلایدها حتماً به مطالب اصلی شامل مقدمات، مبانی نظری و پیشینه، اهداف و فرضیات، مدل مفهومی یا پیشنهادی، روش های پژوهش، نتایج تجزیه و تحلیل، یافته ها، نتایج و بحث پرداخته شده و منابع در انتها ذکر شوند. از آوردن مطالب غیرضروری خودداری نموده و تصاویر، اشکال، جداول و نمودارهای قابل فهم و مرتبط با موضوع را استفاده نمائید.
مطالب بایستی از نظر املايي و نگارشي به دقت بررسی و در صورت وجود ایراد، تصحيح گردد.
دانلود فایل


پاورپوینت راهنمای تهیه اسلایدهای گزارش پژوهش (پایان نامه)

راهنمای تهیه اسلایدهای گزارش پژوهش (پایان نامه), دانلود پاورپوینت راهنمای تهیه اسلایدهای گزارش پژوهش (پایان نامه), پاورپوینت در مورد راهنمای تهیه اسلایدهای گزارش پژوهش (پایان نامه), تحقیق راهنمای تهیه اسلایدهای گزارش پژوهش (پایان نامه)پاورپوینت دربار,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید