پاورپوینت شناسایی و هدایت استعداد های کودکان WISC-IV

پاورپوینت شناسایی و هدایت استعداد های کودکان WISC-IV

پاورپوینت-شناسایی-و-هدایت-استعداد-های-کودکان-wisc-iv

دانلود پاورپوینت شناسایی و هدایت استعداد های کودکان WISC-IV،
با فرمت ppt و در 26 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مکعب ها
در مقیاس استدلال ادراکی به تشخیص و شناسایی آسیب های مغزی می توان پرداخت در اکثر موارد ، نواقص ، آسیب ها و عوارض مغزی باعث می شود تا آزمودنی در مقیاس استدلال ادراکی نمرات پایین کسب کند. که آزمون طراحی با مکعب ها به عنوان کاربردی ترین آزمون در مقیاس استدلال ادراکی محسوب می شود که در راستای تشخیص و شناسایی آسیب های مغزی و ناتوانی روانی – حرکتی کاربرد دارد.
طراحی با مکعب که برای اولین بار در آزمون نظامی بتا کاربرد داشت هنوز هم به عنوان یک آزمون معتبر در مقیاس های هوشی قرار دارد.در این آزمون از آزمودنی خواسته می شود تا یک مدل ساختار یافته یا یک تصویر که از چیدن مکعب قرمز و سفید را مشاهده نماید و آن را بسازد.
در این آزمون مدیریت زمان ، تصویر سازی چند بعدی و از همه مهمتر پردازش دیداری فضایی بسیار حائز اهمیت است.
در فرایند نمره گذاری ، از امتیاز زمانی استفاده می شود و بدون امتیاز زمانی تنها به صحت و سقم طراحی با مکعب تاکید می شود.
در این آزمون ادراک دیداری یک عنصر بنیادی است و نقش تعیین کننده ای در عملکرد آزمودنی دارد و همچنین حرکت و شناخت با هم مرتبط هستند بنابراین فرایندهای شناختی با مهارت های حرکتی مرتبط است.

دانلود فایل


پاورپوینت شناسایی و هدایت استعداد های کودکان WISC-IV

شناسایی و هدایت استعداد های کودکان WISC,IV, دانلود پاورپوینت شناسایی و هدایت استعداد های کودکان WISC,IV, پاورپوینت در مورد شناسایی و هدایت استعداد های کودکان WISC,IV, تحقیق شناسایی و هدایت استعداد های کودکان WISC,IV, پاورپوینت درباره شناسایی و هدایت ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید