پاورپوینت پیامهای اخلاقی کربلا

پاورپوینت پیامهای اخلاقی کربلا

پاورپوینت-پیامهای-اخلاقی-کربلا

دانلود پاورپوینت پیامهای اخلاقی کربلا،
با فرمت ppt و در 19 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تکریم انسان در كربلا :
بر خلاف جبهه باطل که به انسان‌ها به عنوان ابزاری برای تامین خواسته‌ها و منافع خویش می‌نگرند، در جبهه حق، مومن ارزش و کرامت دارد. کرامتش هم نشات گرفته از ارزش حق است. انسان‌ها احترام دارند و به لحاظ ایمانشان مورد تکریم‌اند، معیار هم تقوا و ایمان و تعهد است نه رنگ و زبان و قبیله و نژاد و منطقه جغرافیایی. امام حسین علیه‌السلام در عاشورا، به یاران خویش عزت بخشید، آنان را با وفاترین یاوران حق نامید؛ خود را به بالین یکایک یاران شهیدش می‌رساند و سر آنان را بر دامن می‌گرفت. بین آنان تفاوت قائل نمی‌شد. هم بر بالین علی‌اکبر علیه السلام حاضر شد، هم بر بالین غلام خویش .
نقش شجاعت در كربلا :
شجاعت آن است که انسان در برخورد با سختی‌ها و خطرها، دلی استوار داشته باشد. بیشتر کاربرد این واژه، در مسائل مبارزات و جهاد و برخورد با حریف در نبرد و نهراسیدن از رویارویی با دشمن در جنگ‌ها است. این نیروی قلبی و صلابت اراده و قوت روح، سبب می‌شود که انسان هم از گفتن حق در برابر ظالمان نهراسد، هم هنگام نیاز به مقابله و نبرد بپردازد، هم از فداکاری و جانبازی نهراسد. در جایی که اغلب مردم می‌هراسند، شجاعت آن است که انسان علی‌رغم وجود زمینه‌های هراس، نترسد و خود را نبازد و با غلبه بر مشکلات، تصمیم‌گیری حق و درست داشته باشد .



دانلود فایل


پاورپوینت پیامهای اخلاقی کربلا

پیامهای اخلاقی کربلا, دانلود پاورپوینت پیامهای اخلاقی کربلا, پاورپوینت در مورد پیامهای اخلاقی کربلا, تحقیق پیامهای اخلاقی کربلا, پاورپوینت درباره پیامهای اخلاقی کربلا, پاورپوینت راجع به پیامهای اخلاقی کربلا, پاورپوینت آماده پیامهای اخلاقی کربلا, تحقی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید