پاورپوینت خواجه نصيرالدين طوسي

پاورپوینت خواجه نصيرالدين طوسي

پاورپوینت-خواجه-نصيرالدين-طوسي

دانلود پاورپوینت خواجه نصيرالدين طوسي،
با فرمت ppt و در 18 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه:
ابو جعفر محمد بن محمد بن حسن طوسی مشهور به خواجه نصیرالدین زاده ي۵ اسفند ۵۷۹ شاعر، فیلسوف، فقیه، دانشمند، ریاضیدان و منجم سده هفتم است.
کنیه‌اش «ابوجعفر» و به القابی چون «نصرالدین»، «محقق طوسی»، «استاد البشر» و «خواجه» شهرت دارد
زادگاه و تولد:
خواجه نصيرالدين طوسي در پانزدهم جمادی‌الاول سال ۵۹۸ ق، متولد شد
دربارهٔ زادگاه خواجه نصیرالدین توسی اختلاف است بعضی کتاب‌ها و منابع پدر وی را «شیخ وجیه الدین محمد بن حسن» از بزرگان و دانشوران قم می‌دانند.
بعضی منابع وی را زاده روستای جهرود ساوه می‌دانند
در برخي ديگر از منابع خواجه طوسی را متولد طوس مي دانند
تحصیل:
دوران کودکی و نوجوانی خواجه طوسی در شهر طوس سپری شد. در اين دوران از محضر اساتيدي چون پدر خويش، نورالدین علی بن محمد شیعی، کمال الدین محمد حاسب بهرمند شد.
خواجه سپس به نیشابور پای نهاد و به توصیه دایی پدر به مدرسه سراجیه رفت. در نيشابور از محضر عارفاني همچون عطار نيشابوري بهرمند شد.
او پس از تحصیل در نزد دانشمندان نیشابور به ری شتافت و سپس به اصفهان ،قم و در آخر به عراق رفت.
دانلود فایل


پاورپوینت خواجه نصيرالدين طوسي

خواجه نصيرالدين طوسي, دانلود پاورپوینت خواجه نصيرالدين طوسي, پاورپوینت در مورد خواجه نصيرالدين طوسي, تحقیق خواجه نصيرالدين طوسيپاورپوینت درباره خواجه نصيرالدين طوسي, پاورپوینت راجع به خواجه نصيرالدين طوسي, پاورپوینت آماده خواجه نصيرالدين طوسي, تحقیق ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید