پاورپوینت محاسبه انتگرال J سه بعدی در ترک سطحی سه بعدی FGM ارتوتروپ

پاورپوینت محاسبه انتگرال J سه بعدی در ترک سطحی سه بعدی FGM ارتوتروپ

پاورپوینت-محاسبه-انتگرال-j-سه-بعدی-در-ترک-سطحی-سه-بعدی-fgm-ارتوتروپ

دانلود پاورپوینت محاسبه انتگرال J سه بعدی در ترک سطحی سه بعدی FGM ارتوتروپ،
با فرمت ppt و در 10 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
کلیه مطالعاتی که تاکنون بر روی مکانیک شکست مواد هدفمند ارتوتروپ انجام شده است، محدود به مسائل دوبعدی است. با توجه به اینکه در عمل ترک ها در سطح قطعات رخ می­دهد و بررسی اینگونه ترک­ها نیاز به تحلیل سه­بعدی دارد، نیاز است تا تحلیل سه بعدی ترک سطحی در این مواد نیز صورت گیرد. برای این منظور محاسبه انتگرال  Jسه­بعدی می­تواند ابزار مناسبی در ارزیابی وضعیت ترک باشد.
روشی که برای محاسبه انتگرال  J انتخاب شده است، روش محاسبه انتگرال خط و سطح می­باشد. با توجه به غیرهمگن بودن مواد هدفمند ارتوتروپ، باید رابطه مناسب برای محاسبه انتگرال  Jدر امتداد مرز ترک به دست آمده و سپس با استفاده از روش عددی اجزاء محدود، نحوه توزیع انتگرال J در امتداد مرز ترک سطحی در ماده هدفمند ارتوتروپ استخراج شود.
با توجه به عبارت­های موجود در رابطه انتگرال J ، نیاز به محاسبه مشتقات مرتبه دوم تغییر مکان در نقاط مختلف میدان است.
محاسبه مستقیم این پارامترها (مشتقات مرتبه دوم تغییر مکان) در نرم افزارهای موجود انجام نمی­شود. استفاده از روش­های مرسوم نظیر روش تفاضل محدود یا مشتق­گیری از توابع شکل در نقاط گوسی نیز توانایی شبیه­سازی تغییرات داخل المان را ندارد و برای تمامی نقاط داخل المان منجر به مقادیر یکسانی خواهند شد. لذا برای محاسبه مشتقات مرتبه دوم تغییر مکان لازم است روشی ارائه شود که قابلیت محاسبه مشتقات مرتبه دوم در هرنقطه از المان حجمی ایزوپارامتریک 20 گرهی و شبیه­سازی تغییرات داخل المان را داشته باشد.
دانلود فایل


پاورپوینت محاسبه انتگرال J سه بعدی در ترک سطحی سه بعدی FGM ارتوتروپ

محاسبه انتگرال J سه بعدی در ترک سطحی سه بعدی FGM ارتوتروپ, دانلود پاورپوینت محاسبه انتگرال J سه بعدی در ترک سطحی سه بعدی FGM ارتوتروپ, پاورپوینت در مورد محاسبه انتگرال J سه بعدی در ترک سطحی سه بعدی FGM ارتوتروپ, تحقیق محاسبه انتگرال J سه بعدی در ترک ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید