پاورپوینت افسانه یک قورباغه

پاورپوینت افسانه یک قورباغه

پاورپوینت-افسانه-یک-قورباغه

دانلود پاورپوینت افسانه یک قورباغه،
با فرمت ppt و در 24 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
به نام پیشرفت در علم و صنعت اعمالی بر روی سیّارۀ زمین انجام می گیرد که از سیطرۀ فکر افراد بشر در پنج دهۀ قبل خارج بود. افزایش زباله به دلیل تولید زنجیره ای ، افراط و تفریط به دلیل پیشرفت در تولید و استخراج مواد از بطن زمین و سر آخر تمایل ـ نه بلکه شهوت ـ به مصرف، به دلیل تبلیغ صبح تا شب از رسانه های عمومی، شرایطی ایجاد کرده که در پنج یا  حد اکثر ده دهۀ دیگر نوادگان ما قادر به ادامه زندگی ـ بر روی سیّاره ای که روز به روز برای ساکنان آن کوچکتر می شود ـ نخواهند بود.
همزمان با پیشرفت علم و صنعت، چگونگی زندگی انسانها به نحوی تحول یافته که به نظر غیر قابل برگشت می نماید. یعنی زمین نظیر دیگی  شده که قورباغۀ در حال پخته شدن در آن است، منتهی این بار ساکنان سیّاره در دیگ قرار دارند. زندگی بهتر، تفریح بیشتر، مصرف بیشتر، شرایطی است که سیستم سرمایه داری متکی بر منافع مادی، برای افراد بشر فراهم آورده. باید اذعان داشت، این نوع زندگی لذت بخش و بسیار عالی است.
دانلود فایل


پاورپوینت افسانه یک قورباغه

افسانه یک قورباغه, دانلود پاورپوینت افسانه یک قورباغه, پاورپوینت در مورد افسانه یک قورباغه, تحقیق افسانه یک قورباغهپاورپوینت درباره افسانه یک قورباغه, پاورپوینت راجع به افسانه یک قورباغه, پاورپوینت آماده افسانه یک قورباغه, تحقیق در مورد افسانه یک قور,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید