پاورپوینت آکنه (علائم و علل و پیشگیری و درمان)

پاورپوینت آکنه (علائم و علل و پیشگیری و درمان)

پاورپوینت-آکنه-(علائم-و-علل-و-پیشگیری-و-درمان)

دانلود پاورپوینت آکنه (علائم و علل و پیشگیری و درمان)،
با فرمت ppt و در 33 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
بیماری های پوستی یکی از بیماری های شایع می باشد.جوش صورت نیز یک بیماری پوستی بسیار شایع در بین نوجوانان و جوانان است.جوش یک بیماری است که غدد چربی پوست را درگیر می کند.منافذ کوچک روی پوست بدن در زیر پوست با غدد چربی در ارتباط میباشد.اغلب جوش بر روی صورت – گردن – کمر – سینه و شانه ها دیده می شوند.جوش یک مشکل تهدید کننده حیات نیست اما می تواند منجر به ایجاد اسکار گردد.
اتیولوژی وپاتولوژي:
  آکنه بیماریی است که واحد پیلوسباسه را گرفتار میکند و بیشترین فراوانی و شدت آن در مناطقی است که غدد سباسه از همه جا بیشتر و بزرگتر باشد .آکنه در افراد مستعد هنگامی که تولید سبوم افزایش می یابد شروع میشود . پروپیونی باکتریوم آکنه درسبوم تزاید پیدا میکند و پوشش اپی تلیال فولیکول تغییر می یابد و توپی هایی به نام کومدون تشکیل میدهد . یک بررسی این احتمال را مطرح نموده که اظطراب و عصبانیت فاکتورهای قابل ملاحظه ای در مبتلایان به آکنه ی شدید هستند.
اپیدمیولوژی جوش صورت:
جوش صورت یک بیماری پوستی بسیار شایع می باشد.
نزدیک به 17 میلیون نفر در ایالت متحده مبتلا هستند .افراد با هر نژاد و سنی به این بیماری مبتلا می شوند. اما این بیماری در جوانان و نوجوانان شایع تر است.نزدیک به 85% از افراد در سن 12 تا 23 سال به این بیماری مبتلا می شوند.در اکثر افراد جوش در 30 سالگی بهبود می یابد اما در برخی افراد در 40 تا 50 سالگی به این بیماری مبتلا می شوند.









دانلود فایل


پاورپوینت آکنه (علائم و علل و پیشگیری و درمان)

آکنه (علائم و علل و پیشگیری و درمان), دانلود پاورپوینت آکنه (علائم و علل و پیشگیری و درمان), پاورپوینت در مورد آکنه (علائم و علل و پیشگیری و درمان), تحقیق آکنه (علائم و علل و پیشگیری و درمان), پاورپوینت درباره آکنه (علائم و علل و پیشگیری و درمان), پا,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید