پرسشنامه روان شناسی رانندگی

پرسشنامه روان شناسی رانندگی

پرسشنامه-روان-شناسی-رانندگی

دانلود پرسشنامه روان شناسی رانندگی،
با فرمت word و در 7 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 50

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
تحلیل
پس از نمره گذاری متوجه خواهید شد  دو نوع امتیاز (A,N) بدست آورده اید . امتیاز A نشانگر رفتار پرخاشگرانه در رانندگی است و امتیاز N ، مقدار اضطراب یا نا آرامی به هنگام رانندگی را نشان می دهد .
خانم ها A10 و آقایان نیزN 5 به امتیاز خود اضافه کنند.
روان شناسانی که رفتارهای رانندگی بزرگسالان را بررسی کرده و آمار تصادف ها  را با متغیرهای شخصیتی مقایسه نموده اند ،اکنون براین باورند که تمایلات پرخاشگرانه و مضطربانه با احتمال بالای تصادف یا جراحت در سطح جاده ها همبستگی دارند . میزان حضور این عوامل در شخصیت شما با این پرسش نامه کاملاً مشخص می شود و با قید احتیاط معمول در پرسشنامه های خودآزما ، اگر رانندگی را جدی می گیرید ، مطالب زیر ارزش دقت و تأمل از سوی شما را دارد.
امتیازA
زیر 25) تمایلات پرخاشگرانه در شخصیت آزمودنی در حد طبیعی و هنجاراست و این امر در عادت های رانندگی وی منعکس می شود به گونه ای که از آزمودنی یک رانندۀ مثبت می سازد . بدیهی است عمل رانندگی با مقداری مهارت و پویایی همراه است. برای مثال در صورت لزوم و در لحظه مناسب ،انسان باید بتواند با اعتماد به نفس سبقت بگیرد و دیگر اعمال مربوط به رانندگی رابا اطمینان انجام دهد . اگر امتیاز آزمودنی از 10 کمتر است در این صورت ممکن است خیلی بیش از حد احتیاط می کند ، به ویژه اینکه اگر این امتیاز با امتیاز بالایN (بیش از 25) همراه باشد.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1-    در مجموع رانندگی خود را چگونه ارزیابی می کنید؟ تصور می کنید کدام یک از جمله های زیر به برداشتی که از نحوۀ رانندگی خود دارید ، نزدیک تر است؟
2-    در اینجا چند جمله درباره خستگی و کم خوابی به هنگام رانندگی آورده شده است . کدام یک از جمله های زیر به نگرش شمانزدیک تر است؟
3-    در اینجا چند جمله درباره عادت ها ، نگرش ها و رفتارهای رانندگی آورده شده است . با کدام یک از جمله های زیر کاملاً موافق ، تا حدودی موافق ، تاحدودی مخالف وکاملاً مخالف هستید؟ میزان موافقت یا مخالفت خود را مشخص نمایید.
4-    آیا تا کنون به علت سرعت غیر مجاز جریمه شده اید؟
5-    آیا تا کنون به علت رانندگی در حال مستی محکوم شده اید؟
دانلود فایل


پرسشنامه روان شناسی رانندگی

دانلود پرسشنامه روان شناسی رانندگی, پرسشنامه آماده روان شناسی رانندگی, پرسشنامه در مورد روان شناسی رانندگی, سوالات پرسشنامه روان شناسی رانندگی, طراحی پرسشنامه روان شناسی رانندگی, تحلیل و تفسیر پرسشنامه روان شناسی رانندگی, فرمتword پرسشنامه روان شناس,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید