پرسشنامه بررسی اضطراب شینان

پرسشنامه بررسی اضطراب شینان

پرسشنامه-بررسی-اضطراب-شینان

دانلود پرسشنامه بررسی اضطراب شینان،
با فرمت word و در 3 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 35

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
نتایج آزمون نشان دهنده سطح متوسطی از اختلال و آسیب در عملکرد فرد می باشد. چنین شرایطی، ممکن است عملکرد های روزمره فرد در ابعاد مختلف نظیر ابعاد اجتماعی، تحصیلی، شغلی، روابط بین فردی، مدیریت هیجانات و... را تحت تاثیر قرارداده و باعث افت و کاهش سطح کیفیت زندگی، بهزیستی و رضایتمندی از زندگی در فرد میگردد. بعلاوه چنین شرایطی ممکن است منجر به ایجاد اختلالات روانی پیچیده تر شده و در مواردی مشکلاتی بسیار جدی ایجاد نمایند. پیشنهاد میگردد به منظور انجام ارزیابی های دقیق و تکمیلی،شناسایی دقیق مشکلات و ابعاد آنان، استفاده از برنامه های درمانی و آموزشی، بهره مندی از مشاوره های تخصصی، کتب آموزشی و منابع مرتبط و در نهایت بهبود عملکرد و رفع مشکلات با متخصصین ما در مرکز پارند تماس حاصل فرمایید.
امتیاز بالاتر از 105
نتایج آزمون نشان دهنده سطح شدیدی از اختلال و آسیب در عملکرد فرد می باشد. چنین شرایطی، مطمئنا عملکرد های روزمره فرد در ابعاد مختلف نظیر ابعاد اجتماعی، تحصیلی، شغلی، روابط بین فردی، مدیریت هیجانات و... را تحت تاثیر قرارداده و باعث افت و کاهش سطح کیفیت زندگی، بهزیستی و رضایتمندی از زندگی در فرد میگردد. بعلاوه چنین شرایطی ممکن است منجر به ایجاد اختلالات روانی پیچیده تر شده و در مواردی مشکلاتی بسیار جدی ایجاد نمایند. پیشنهاد میگردد به منظور انجام ارزیابی های دقیق و تکمیلی،شناسایی دقیق مشکلات و ابعاد آنان، استفاده از برنامه های درمانی و آموزشی، بهره مندی از مشاوره های تخصصی، کتب آموزشی و منابع مرتبط و در نهایت بهبود عملکرد و رفع مشکلات با متخصصین ما در مرکز پارند تماس حاصل فرمایید.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1    مشکلاتی در تنفس، احساس خفگی ویا نفس نفس زدن.
2    احساس خفگی و یا گیرکردن چیزی در گلو
3    تپش قلب و یا نامنظم زدن قلب
4    احساس درد، فشار ویا ناراحتی بر روی سینه
5    عرق کردن بیش از اندازه
دانلود فایل


پرسشنامه بررسی اضطراب شینان

دانلود پرسشنامه بررسی اضطراب شینان, پرسشنامه آماده بررسی اضطراب شینان, پرسشنامه در مورد بررسی اضطراب شینان, سوالات پرسشنامه بررسی اضطراب شینان, طراحی پرسشنامه بررسی اضطراب شینان, تحلیل و تفسیر پرسشنامه بررسی اضطراب شینان, فرمتword پرسشنامه بررسی اضط,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید