پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد

پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد

پرسشنامه-خودتنظیمی-بوفارد

دانلود پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد،
با فرمت word و در 3 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 14

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
پرسشنامه 14سوالی بوفارد و همکاران (1995) ابزاری است برای سنجش خودتنظیمی که بر اساس نظریه شناختی –اجتماعی بندورا طراحی شده است. سوالات این پرسشنامه در مقیاس لیکرت بوده و دو عامل راهبردهای شناختی و راهبردهای فراشناختی خودتنظیمی را می¬سنجد.
ضريب پايايي کلي پرسشنامه بر اساس آلفاي کرانباخ 71/0 بدست آمده است پايايي خرده مقياس راهبردهاي شناختي 70/0 و خرده مقياس فراشناختي 68/0 گزارش شده است. پايايي آزمون فوق در پژوهشي که درسال (1382) توسط غلامي انجام گرفت 63/0 گزارش شده است. همچنين پايايي آزمون فوق در پژوهشي که توسط نيکدل (1385)، عربزاده (1387) انجام گرفته است به ترتيب 67/0 و 69/0گزارش شده است.
همچنین پایایی آزمون فوق در پژوهشی توسط طالب زاده وهمکاران (1391) انجام شد. از طریق اجرای آزمایشی بر روی 30 دانشجو با استفاده از آلفای کرونباخ 76/. به دست آمده است. نتایج عاملی نشان داد که ضریب همبستگی بین سوال¬ها مناسب بوده و بار ارزشی مربوط به عامل¬ها در حد قابل قبول است و روایی آن نیز در حد مطلوب می باشد.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
 1-برای برنامه ریزی زمان مطالعه وقت صرف می کنم.
2- زمانی که مطالعه می کنم اهداف خود را دقیقا بررسی می کنم.
3-  وقتی در حال مطالعه هستم سعی می کنم بین مطالب ارائه شده در کلاس و مطالب کتاب ارتباط برقرار کنم.
4- وقتی مشغول درس خواندن هستم بیش از انکه فقط ماده درسی را بخوانم سعی می کنم مشخص کنم که چه چیزی از درس یاد می گیرم .
5-  زمانی که مطالب یا کارهای درخواست شده مشکل هستند ، یا از خواندن آن ها صرف نظر می کنم یافقط قسمت های آسان آن را مطالعه می کنم
دانلود فایل


پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد

دانلود پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد, پرسشنامه آماده خودتنظیمی بوفارد, پرسشنامه در مورد خودتنظیمی بوفارد, سوالات پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد, طراحی پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد, تحلیل و تفسیر پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد, فرمتword پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد, روا,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید