پاورپوینت نيروگاه بادي بينالود

پاورپوینت نيروگاه بادي بينالود

پاورپوینت-نيروگاه-بادي-بينالود

دانلود پاورپوینت نيروگاه بادي بينالود
با فرمت ppt و در 42 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تاریخچه نیروگاه     :
پس از احداث اولين نيروگاه بادی کشور در منطقه منجيل در سال 1372، مطالعات احداث نيروگاه بادي در خراسان ودر منطقه ديزباد (بينالود) كه يكي از مناطق بادخيز مهم كشور است ، نيز از سال 1379 در دستور كار وزارت نيرو قرار گرفت.
پس از انجام مطالعات و بررسيهاي بادي، ميانگين سرعت باد ساليانه اين منطقه توسط ايستگاه هواشناسي حسين آباد m/s 3/8  برآورد شد كه بر اساس آن ، ميزان توليد انرژي ساليانه اين منطقه متجاوز از 111559 مگا وات ساعت برآورد شد.
طرح اين نيروگاه در زميني به مساحت 700 هکتار در كيلومتر55 جاده نيشابور – مشهد ودر5 رديف عمود بر باد در دست احداث قرار گرفت.
 نهايتاً با هدف انتقال تكنولوژي منجر به انعقاد قرارداد خريد تجهيزات ساخت و نصب 43 واحد توربين بادي هر يك به قدرت 660 كيلووات و در مجموع 4/28 مگا وات ، في مابين شركت توانير ، برق منطقه اي خراسان و گروه صنعتي سديد صبا نيرو گرديد و در خرداد 1383 با وصل 5 واحد نخست اين نيروگاه به شبكه ، عملاً اين نيروگاه شروع به فعاليت نمود .
مشخصات هر واحد نيروگاه
توربينهاي حال حاضر نيروگاه ، از نوع s47-660kw  ساخت گروه صنعتي  سديد  صبا  نيرو    ( تحت ليسانس وستاس دانمارك) مي باشد  ،   البته در  مراحل  بعدي  توسعه  از توربينهاي با قدرت 1 مگا وات استفاده خواهد شد.

دانلود فایل


پاورپوینت نيروگاه بادي بينالود

نيروگاه بادي بينالود, دانلود پاورپوینت نيروگاه بادي بينالود, پاورپوینت در مورد نيروگاه بادي بينالود, تحقیق نيروگاه بادي بينالود, پاورپوینت درباره نيروگاه بادي بينالود, پاورپوینت راجع به نيروگاه بادي بينالود, پاورپوینت آماده نيروگاه بادي بينالود, تحقی,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید