پرسشنامه تصویر بدنی MBSRQ

پرسشنامه تصویر بدنی MBSRQ

پرسشنامه-تصویر-بدنی-mbsrq

دانلود پرسشنامه تصویر بدنی MBSRQ،
با فرمت word و در 6 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 56

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
هدف:ارزیابی نگرش افراد درباره ابعاد تصویر بدنی خویش
این صفحات شامل مواردی مرتبط با افکار، احساس و رفتار فرد می باشد.در هنگام تکمیل پرسشنامه هر کدام از موارد را به دقت خوانده و تصمیم بگیرید که کدامیک از آنها به شخصیت شما نزدیکتر است.
لطفا نام خود را بر روی پرسشنامه ها ننویسید.جهت تکمیل پرسشنامه، هر موقعیت را به دقت خوانده و تصمیم بگیرید که به چه میزان این ویژگی ها به شما نزدیکتر است. جهت تکمیل مانند مثال زیر عمل کنید:
من اغلب از خلق و خوی خوبی برخوردار هستم:
هیچ جواب درست یا اشتباهی در این رابطه وجود ندارد. تنها گزینه ای را علامت بزنید که دقیقا مربوط به شماست. به یاد داشته باشید که پاسخ های شما محرمانه باقی خواهد ماند. پس لطفا در کمال صداقت به همه سوالات پاسخ دهید.

تحلیل بر اساس مولفه های پرسشنامه
به این ترتیب که ابتدا پرسشنامه¬ها را بین جامعه خود تقسیم و پس از تکمیل پرسشنامه¬ها داده  ها را وارد نرم افزار اس پی اس اس کنید. البته قبل از وارد کردن داده ها شما باید پرسشنامه را در نرم افزار اس پی اس اس تعریف کنید و سپس شروع به وارد کردن داده ها کنید.
 چگونگی کار را برای شفافیت بیشتر به صورت مرحله به مرحله توضیح می دهیم
مرحله اول. وارد کردن اطلاعات تمامی سوالات پرسشنامه ( دقت کنید که شما باید بر اساس طیف لیکرت عمل کنید مثلا اگر شخصی سوال 7 پرسشنامه را خیلی کم انتخاب کرده است شما باید در پرسشنامه در جلوی سوال 7 عدد 1 ( خیلی کم ) را بگذارید.
مرحله دوم. پس از وارد کردن داده های همه سوالات، سوالات مربوط به هر مولفه را کمپیوت (compute) کنید. مثلا اگر مولفه اول X و سوالات  آن 1 تا 7 است شما باید سوالات 1 تا 7 را compute کنید تا مولفه x ایجاد شود.
به همین ترتیب همه مولفه ها را ایجاد کنید و پس از این کار  در نهایت شما باید همه مولفه ها  که ایجاد کردید را با هم compute کنید تا این بار متغیر اصلی تحقیق به وجود بیاید که به طور مثال متغیر مدیریت دانش یا ... است.
مرحله سوم. حالا شما هم مولفه¬ها را به وجود آورده اید و هم متغیر اصلی تحقیق را؛ حالا می توانید از گرینه  آنالیز  هر آزمونی که می خواهید برای این پرسشنامه( متغیر) بگیرید.
مثلا می توانید آزمون توصیفی( میانگین، انحراف استاندارد، واریانس) یا می توانید آزمون همبستگی را با یک  متغیر دیگر  بگیرید.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1.قبل از اینکه وارد جمع شوم، برایم مهم است که چگونه به نظر آیم.
2.من لباس هایی را انتخاب می کنم که ظاهر مرا به بهترین صورت نشان دهد.
3.قادرم اکثر تست های آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر بگذارم.
4.برای من مهم است که نیروی جسمی زیادی داشته باشم.
5.بدن من از لحاظ جنسی جذاب است.
6.من فعالیت ورزشی منظمی دارم.
دانلود فایل


پرسشنامه تصویر بدنی MBSRQ

دانلود پرسشنامه تصویر بدنی MBSRQ, پرسشنامه آماده تصویر بدنی MBSRQ, پرسشنامه در مورد تصویر بدنی MBSRQ, سوالات پرسشنامه تصویر بدنی MBSRQ, طراحی پرسشنامه تصویر بدنی MBSRQ, تحلیل و تفسیر پرسشنامه تصویر بدنی MBSRQ, فرمتword پرسشنامه تصویر بدنی MBSRQ, روا,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید