پاورپوینت گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگی

پاورپوینت گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگی

پاورپوینت-گیاهان-دارویی-مفید-در-درمان-سرماخوردگی

دانلود پاورپوینت گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگی،
با فرمت ppt و در 9 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
آویشن
این گیاه برای معالجه سرماخوردگی گلودرد، ، سیاه سرفه ، برونشیت ، آسم و التهاب دستگاه تنفس استفاده فراوان می شود.     
دارچین؛ ادویه شفابخش
دارچین در درمان سرماخوردگی، سوء هاضمه و گرفتگی عضلات موثر است.به گزارش ایسنا، در طب سنتی چین از دارچین به عنوان یك سوپر دارو برای درمان مشكلاتی چون سرماخوردگی، سوء‌هاضمه، گرفتگی عضلات و همچنین افزایش سطح انرژی و بهبود گردش خون استفاده می‌شود. به گفته متخصصان، مصرف یك دوم قاشق چایخوری دارچین در روز میزان كلسترول بد خون را كاهش می‌دهد.
بنفشه
این گیاه در درمان سرماخوردگی، آنفلوآنزا ، سرفه، ناراحتی‌های معده، کبد، کم خوابی  و کلیه بسیار نافع است همچنین  تصفه کننده خون می باشد .خاصیت ضد التهابی دارد وبرای گلودرد به صورت غرغره می تواند مورد استفاده قرار گیرد .
ختمی
این گیـاه در درمان سرمـاخوردگی ، آسم، برونشیت ، عفونتهای ریوی و سرفه هاي خشـك نافع است وکاهش دهنده تب می باشد، قند خون را تنظيم مي كند  ، ریشه این گیاه خلط آور وضد سرفه است.
پنیرک
این گیاه حاوی لعاب نباتی و ویتامینهای a-b-cاست.پنیرک گیاهی ضد سرفه وکاهش دهنده تحریکات سرفه است .
زنجبیل
این گیاه بهترین داروی برای سرماخوردگی و گلو درد میباشد همچنین تقویت کننده حافظه ، بهبود دهنده دردهای عضلانی ، مانع لخته شدن خون و گرفتگی رگ‌های خونی است .
زنجبیل سرشار از ویتامین‌های C، D وB ، مواد معدنی مثل پتاسیم و کلسیم، منیزیم، مس و زینک می‌باشد. برای همین هم یک ماده‌ی انرژی زای قوی محسوب می‌شود .
دانلود فایل


پاورپوینت گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگی

گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگی, دانلود پاورپوینت گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگی, پاورپوینت در مورد گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگی, تحقیق گیاهان دارویی مفید در درمان سرماخوردگی, پاورپوینت درباره گیاهان دارویی مفید در درمان سرما,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
گرافیک ، هنر دیجیتال ، طراحی
سوالات و پاسخ و منابع آزمون نظام مهندسی معدن پی جویی و استخراج
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید