پرسشنامه مهارت های مقابله ای ( ACSI-28 )

پرسشنامه مهارت های مقابله ای ( ACSI-28 )

پرسشنامه-مهارت-های-مقابله-ای-(-acsi-28-)

دانلود پرسشنامه مهارت های مقابله ای ( ACSI-28 )،
با فرمت word و در 7 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 28

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
1-یک پاراگراف در رابطه با موضوع آزمون
در خلال دهه های اخیر علاقه و توجه به روانشناسی ورزشی افزایش چشمگیری یافته است. به عبارت دیگر روانشناسی ورزش از روشهای ارزیابی روانشناختی و راهبردهای مداخله ای برای کمک به افراد جهت نیل به عملکرد ورزشی بالاتر استفاده می کند. نقش مهارتهای روانی برای اندازه گیری فعالیتهایی که جنبه ذهنی دارند بیش از همه اهمیت پیدا کرده است. بنابراین مقوله هایی مانند انگیزش, اعتماد به نفس, تمرکز, تصویرسازی ذهنی, کنترل حالات روانی و هدف چینی که از متغیرهای مهارتهای روانی هستند در فعالیتهای ورزشی کاربرد فراوانی دارند(کیوان فر,1388). از آنجا که تفاسیر شناختی افراد از رویدادهای استرس زا بر واکنش های آنها تاثیر می گذارد, افراد در میزان استرس زا تلقی کردن تجارب گوناگون باهم متفاوتند(سندرسون,1393). پرسشنامه مهارتهای مقابله ای  (کنارآمدن) یک آزمون 28 سوالی است که شامل طیف وسیعی از مهارتهای روانی است که در موقعیت های مختلف بازی و شرایط مسابقه, عکس العمل ورزشکاران را مورد ارزیابی قرار می دهد. بطور مثال این پرسشنامه در کشورهای صاحب نام در ورزش بیس بال و سافتبال بسیار کاربرد داشته است و از آنجایی که تاکنون در ایران هنجاریابی نشده بود می تواند اهمیت این پرسشنامه را با روند روبه رشد ورزش های بیس بال و سافتبال در ایران دوچندان کند.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1    به صورت روزانه یا هفتگی, برای خودم اهداف خیلی ویژه ای را تعیین می کنم که مرا به سمت آنچه که میخواهم انجام دهم سوق می دهد.
2    بیشتر از مهارت ها و استعدادهایم استفاده می کنم.
3    وقتی یک مربی یا سرمربی به من می گوید چطور اشتباهم را که خودم مسبب آن بودم اصلاح کنم , من این موضوع را شخصی تلقی کرده و احساس ناراحتی می کنم.
4    وقتی من در یک رقابت ورزشی هستم می توانم روی توجه خودم تمرکز کنم و مانع حواس پرتی ام شوم.
5    در طول یک رقابت صرفنظر از اینکه چگونه همه چیز بد پیش می رود, مثبت و مشتاق باقی می مانم.
دانلود فایل


پرسشنامه مهارت های مقابله ای ( ACSI-28 )

دانلود پرسشنامه مهارت های مقابله ای ( ACSI,28 ), پرسشنامه آماده مهارت های مقابله ای ( ACSI,28 ), پرسشنامه در مورد مهارت های مقابله ای ( ACSI,28 ), سوالات پرسشنامه مهارت های مقابله ای ( ACSI,28 ), طراحی پرسشنامه مهارت های مقابله ای ( ACSI,28 ), تحلیل ,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید