پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ)

پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ)

پرسشنامه-سلامت-عمومی-(ghq)

دانلود پرسشنامه سلامت عمومی  (GHQ)،
با فرمت word و در 14 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 28

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
گروه سنجی به دو روش زیر انجام می شود:
1)    استفاده از پرسشنامه یا وسایل درجه بندی : در این روش نگرش ها و یا احساسات افراد نسبت به یکدیگر مورد سنجش قرار می گیرند. بنابراین ، در این روش به وسائل و ابزار خاصی نیاز است. همچنین ، اجرای این نوع گروه سنجی احتمالاً در اعضای گروه موجب ایجاد انتظار برای تغییرات ناشی از نتایج آن نمی شود. مقیاس پذیرش گروهی اهایو که شامل شش سئوال زیر می باشد،‌از آن جمله است:‌
•    بهترین دوستان من ....
•    دوستان من نیستند ولی از آنهابدم نمی آید ...
•    آنها را نمی شناسم ...
•    به آنها علاقه ای ندارم ...
•    از آنها بدم می آید ...
روش اجرا: ابتدا فهرستی از اسامی کلاس ( یا اعضای گروه ) در اختیار هر یک از اعضا قرار می گیرد و آن گاه از آنان خواسته می شود که نام کسانی را که فکر می کنند باید در جلوی هر سئوال بنویسند ، یادداشت نمایند.
2)    استفاده از ملاک خاص: این روش در مدارس بیشتر کاربرد دارد و ملاک انتخاب باید به روشنی تعیین شود و سئوال ( ملاک ) به گونه ای تعریف شود که شامل تمامی اعضای گروه هدف ( مثلاً‌این کلاس ) باشد و محدودیتی برای شرکت و انتخاب وجود نداشته باشد. در این روش انتخاب ها باید بر اساس ملاکی که وضعیت یا فعالیت واقعی (مثلاً نمایندگی کلاس ، تشکیل گروه همیار مشاوران ) که اعضای کلاس برای شرکت در آن فرصت دارند ، انجام شود.
روش اجرا: ابتدا ملاک یا سئوال ( ها ) با توجه به نوع فعالیت تعیین و مشخص می شود، آنگاه در اختیار اعضا قرار می گیرد تا سه نفر را به ترتیب اولویت برای تشکیل گروه مورد نظر انخاب نمایند. توجه شود هر چه ملاک یا سئوال برای افراد با معناتر باشد،‌ نتیجه گروه سنجی معتبرتر خواهد بود. همچنین ، برای ایجاد و استمرار اعتماد و اطمینان دانش آموزان باید از نتایج گروه سنجی استفاده نمود.


تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
آیا از یک ماه گذشته تا به امروز کاملاً احساس کرده اید که خوب و سالم هستید؟
-2 آیا از یک ماه گذشته تا به امروز احساس کرده اید که به داروهاي تقویتی نیاز دارید؟
-3 آیا از یک ماه گذشته تا به امروز احساس ضعف و سستی کرده اید؟
-4 آیا از یک ماه گذشته تا به امروز احساس کردهاید که بیمارهستید؟
-5 آیا از یک ماه گذشته تا به امروز سر درد داشته اید؟
دانلود فایل


پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ)

دانلود پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ), پرسشنامه آماده سلامت عمومی (GHQ), پرسشنامه در مورد سلامت عمومی (GHQ), سوالات پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ), طراحی پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ), تحلیل و تفسیر پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ), فرمتword پرسشنامه سلامت عمو,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید