پرسشنامه ارتباطات بازاريابي در صنعت بيمه( محقق ساخته)

پرسشنامه ارتباطات بازاريابي در صنعت بيمه( محقق ساخته)

پرسشنامه-ارتباطات-بازاريابي-در-صنعت-بيمه(-محقق-ساخته)

دانلود پرسشنامه ارتباطات بازاريابي در صنعت بيمه( محقق ساخته)،
با فرمت word و در 3 صفحه قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 29

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
پرسشنامه‌ حاضر به منظور بررسي ميزان تاثير استفاده از ابزارهاي ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر توسعه و فروش بيمه  زندگي و پس انداز از ديدگاه بازاريابان فعال بيمه زندگي در شركت  بيمه پاسارگاد تنظيم شده است. همكاري شما در تكميل دقيق اين پرسشنامه پژوهشگران طرح را به نتايج دقيق‌تر و مفيدتري در اين زمينه رهنمون خواهد ساخت.
30. به عنوان يك بازارياب بيمه زندگي و پس انداز، چه عوامل ديگري را در افزايش تمايل به خريد بيمه‌هاي زندگي و پس انداز شركت بيمه پاسارگاد موثر مي‌دانيد؟ لطفا به ترتيب اهميت انتخاب نماييد.
تحقيقات بازاريابي در زمينه انتظارات و خواسته‌هاي مشتريان ايراني از خدمات بيمه عمر و پس انداز.
برگزاري مسابقات علمي، فرهنگي يا مذهبي جهت برقراري ارتباط با مشتريان.
استفاده از وب سايت تخصصي بيمه‌زندگي و پس انداز براي اطلاع رساني و جذب مشتريان به اين خدمت.
استفاده از نظرات و ايده‌هاي مشتريان و بيمه شده‌گان در طراحي خدمت بيمه‌اي و نحوه خدمت رساني خدمات بيمه‌اي.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1    آيا استفاده از تبليغات تلويزيوني و راديويي توسط شركت بيمه پاسارگاد در افزايش تمايل به خريد بيمه‌هاي زندگي و پس انداز موثر است؟
2    آيا استفاده از تبليغات محيطي مانند پوستر و بيلبورد توسط شركت بيمه پاسارگاد، در افزايش تمايل به خريد بيمه‌هاي زندگي و پس انداز موثر است؟
3    آيا استفاده از تبليغات چاپي مانند توزيع آگهي‌نامه و بروشور  توسط شركت بيمه پاسارگاد، در افزايش تمايل به خريد بيمه‌هاي زندگي و پس انداز موثر است؟
4    آيا استفاده از تبليغات الكترونيكي مانند بنرهاي الكترونيكي و تبليغات اينترنتي توسط شركت بيمه پاسارگاد ، در افزايش تمايل به خريد بيمه‌هاي زندگي و پس انداز موثر است؟
5    آيا شركت در نمايشگاه‌هاي تخصصي بيمه و صنايع مرتبط توسط شركت بيمه پاسارگاد ، در افزايش تمايل به خريد بيمه‌هاي زندگي و پس انداز موثر است؟
دانلود فایل


پرسشنامه ارتباطات بازاريابي در صنعت بيمه( محقق ساخته)

دانلود پرسشنامه ارتباطات بازاريابي در صنعت بيمه( محقق ساخته), پرسشنامه آماده ارتباطات بازاريابي در صنعت بيمه( محقق ساخته), پرسشنامه در مورد ارتباطات بازاريابي در صنعت بيمه( محقق ساخته), سوالات پرسشنامه ارتباطات بازاريابي در صنعت بيمه( محقق ساخته), طر,,,

پرسشنامه

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید