تحقیق فناوری آموزشی در کلاس تغییرات تدریجی

تحقیق فناوری آموزشی در کلاس تغییرات تدریجی

تحقیق-فناوری-آموزشی-در-کلاس-تغییرات-تدریجیدانلود تحقیق با موضوع فناوری آموزشی در کلاس  تغییرات تدریجی،
در قالب Word و در 20 صفحه قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق :

از نگاه معلمان ، منظور از فناوری در آموزش شامل : تابلو ، گچ ، قلم و شاید نمایش فیلمی از طریق پروژکتور باشد .
در حالی که ، به طور گسترده دامنه ای از ابزارهای فناوری نظیر تلویزیون ، دوربین های ویدیویی ، ماشین های گرافیگی ،رایانه ها، دوربینهای دیجیتالی، اسکنرها و بسیاری از فناوریهای دیگر در نظامهای تربیتی استفاده  میشود . همانگونه که معلمان و دانش آموزان به این ابزارها دسترسی می یابند ، نگرانی هایی درباره استفاده از آنها در معلمان ایجاد می شود که چگونه فناوری را در آموزش ادغام و چطور کوشش ها یشان را در کمک به یادگیری دانش آموزان به طور موثر به کار گیرند.
تجربه و نتایج بررسی های انجام شده به ما می گوید که این عمل ، آنی و یک شبه صورت نمی گیرد و این کار نیازمند توانایی ها و مهارتهایی است که از طریق آموزش بصورت تدریجی صورت می گیرد.
از جمله مهارتهایی که معلمان و دانش آموزان باید مجهز به آن باشند ، سواد دیجیتالی است .
استفاده از ICT در ظهور ظرفیت های پنهان دانش آموزان اثر گذار خواهد بود . وسبب میشود حواس بیشتری از دانش آموزان به کار بیفتد و یادگیری بهتر صورت گیرد.
شاید بتوان ICT را کاتا لیزوری در نظر گرفت که شیوه های تفکر در باره یاد دهی ـ یادگیری را فعال میکند و موجب تغییر در کلاس درس میشود. برای پاسخ گویی نیازهای مطرح شده ، تلفیق ICT با آموزش ضرورتی انکار ناپذیر است....
دانلود فایل


تحقیق فناوری آموزشی در کلاس تغییرات تدریجی

تحقیق فناوری آموزشی ,تحقیق در مورد فناوری آموزشی ,دانلود تحقیق فناوری آموزشی ,پروژه فناوری آموزشی ,مقاله فناوری آموزشی ,پایان نامه پیرامون فناوری آموزشی ,تحقیق روانشناسی فناوری آموزشی ,تحقیق روانشناسی

روانشناسی و علوم تربیتی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید